Artykuł sponsorowany

Transformacja cyfrowa szansą na zwiększenie wydajności operacyjnej przedsiębiorstwa

Transformacja cyfrowa szansą na zwiększenie wydajności operacyjnej przedsiębiorstwa

Transformacja cyfrowa to świetny sposób na poprawę sytuacji w firmie. Dzięki niej możliwe jest nawet zwiększenie wydajności operacyjnej przedsiębiorstwa. Dlatego tak wiele osób zastanawia się nad jej wdrożeniem, co okazuje się bardzo dobrym pomysłem. Jest to bowiem istotny element ogólnej strategii transformacji biznesowej, który ma ogromne znaczenie dla sukcesu realizowanych działań. Sprawdź, czym dokładnie jest transformacja cyfrowa.

Do przygotowania, a następnie wprowadzenia innowacji niezbędne jest wykonanie różnych kroków. Przede wszystkim potrzebne są właściwe technologie. Oprócz tego niezbędni są ludzie, procesy, a także operacje. Wszystkie te czynniki pozwalają szybko reagować w razie pojawienia się zakłóceń. Ponadto zaspokajają one nowe potrzeby odbiorców.

Transformacja cyfrowa polega na integracji technologii oraz rozwiązań cyfrowych we wszystkich obszarach, w których funkcjonuje dana firma. Jest to zmiana przede wszystkim technologiczna, ale nie tylko. Wdrażane rozwiązania cyfrowe umożliwiają m.in. poszerzanie kadry czy prowadzenie różnych procesów i modeli biznesowych – tłumaczy pracownik SUPREMIS, dostawcy oprogramowania SAP dla przedsiębiorstw.

Podstawowymi elementami transformacji cyfrowej są nowoczesne technologie ERP w chmurze. Wykorzystują one technologię baz danych in-memory, co sprawia, że są skalowane i jak najbardziej możliwe jest ich dostosowywanie do potrzeb danego przedsiębiorstwa. System ERP integruje najbardziej istotne procesy, które są potrzebne w prowadzeniu firmy. Przydają się w takich obszarach jak finanse, produkcja czy HR.

Jakie są zalety transformacji cyfrowej dla firmy?

Najważniejszą zaletą transformacji cyfrowej jest to, że umożliwia integrację różnych funkcji w nowoczesnej firmie. Dostarcza odpowiednie narzędzia, dzięki którym można odpowiednio poprowadzić i rozwinąć przedsiębiorstwo. Do korzyści transformacji cyfrowej zalicza się również głęboką analizę danych, co ułatwia podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym. Ręczne zbieranie danych trwa długo, przez co może przepaść dobra okazja. Natomiast korzystanie z zaawansowanych systemów pozwala na bieżąco dostosowywać wszelkie algorytmy i tym samym podejmować właściwe decyzje. Ponadto transformacja cyfrowa umożliwia wysoką wydajność oraz produktywność.

Jej istotną zaletą jest także zdolność do wprowadzania innowacji w modelu biznesowym. Należy mieć na uwadze, że potrzeby konsumentów cały czas się zmieniają. W związku z tym konieczne okazuje się ich ciągłe spełnianie. Pomocna okazuje się w tym właśnie transformacja cyfrowa, pozwalająca na opracowywanie procesów potrzebnych w zarządzaniu różnymi modelami firmy. Integracja technologii stanowi też solidną oraz konkurencyjną strategię przedsiębiorstwa. Biznes, który zdecyduje się na transformację cyfrową, może liczyć na świetne sposoby komunikacji i współpracy. Poza tym możliwa staje się większa elastyczność, a także dobra odporność na wszelkie zakłócenia.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.