Artykuł sponsorowany

Rodzaje nadruków na produktach z tworzywa sztucznego

Rodzaje nadruków na produktach z tworzywa sztucznego

Wiele przedmiotów straciłoby swój charakter, gdyby nie umieszczono na nich nadruków. Dotyczy to szczególnie produktów, które mają za zadanie reprezentować daną firmę i są ozdobione jej logiem. Ale jak w zasadzie tworzy się nadruki na produktach wykonanych na przykład z tworzywa sztucznego i jakie rodzaje się wśród nich wyróżnia? Przeczytaj tekst, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.

Rola nadruków

Ciekawy design danego produktu jest jednym z czynników, który najbardziej zachęca do kupna. Pozwala on stworzyć spersonalizowane przedmioty z charakterem, które mogą dobrze obrazować na przykład upodobania danej osoby. Poza tym wykonywanie nadruków na produktach z tworzywa sztucznego to świetny sposób na przygotowanie gadżetów reklamowych. Grafiki i slogany można umieścić na przykład na artykułach biurowych, zapalniczkach czy nawet kubkach. Gadżety, które mają nie tylko charakterystyczny wygląd, ale są również praktyczne, na pewno zostaną docenione przez klientów, a co za tym idzie, zwiększą ich sympatię wobec danej firmy.

Sposoby wykonywania nadruków na produktach z tworzywa sztucznego

Obecnie dostępne są technologie, które umożliwiają umieszczanie nadruków na różnych powierzchniach, nawet pozornie nieco bardziej wymagających.

Często wykorzystywanymi metodami są na przykład tampodruk i sitodruk. Druk na produktach można ulepszać również za pomocą lakierowania lub hot stampingu

– wyjaśnia pracownik firmy Hubeny.

Pierwsza z wymienionych metod świetnie sprawdzi się w przypadku małych przedmiotów, nawet o nieregularnej fakturze. Jako narzędzia wykorzystuje się w niej miękki stempel, matrycę, a także maszynę zwaną tamponiarką, która jest dostępna zarówno w wersji ręcznej, jak i automatycznej. Sitodruk z kolei wyróżnia się dużą atrakcyjnością wizualną. Jest on odporny na niekorzystne warunki atmosferyczne, a przeznaczone do niego farby charakteryzują się silnym nasyceniem i są dostępne w wielu kolorach. Nadruki wykonane tą metodą są też z reguły bardzo trwałe. Lakierowanie i hot stamping są natomiast sposobami na uszlachetnienie druku. Nie tylko zwiększają one jego walory estetyczne, ale również zabezpieczają go i uodporniają na ścieranie.

Wybór odpowiedniej metody, dobrze dobranych farb oraz wyspecjalizowanej firmy zajmującej się umieszczaniem nadruków na produktach z tworzyw sztucznych to klucz do satysfakcji zleceniodawców. Niezależnie od tego, czy przedmioty z grafiką lub logiem mają powstać w celach reklamowych, czy też z innego powodu, klientom na pewno będzie zależało na efekcie końcowym wysokiej jakości.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.