Nadruk na koszulce jako skuteczna forma reklamy
Gadżet reklamowy na targach i eventach
Przede wszystkim nadruk na koszulce jest szybkim sposobem na reklamę. Koszulka może stanowić nasz gadżet reklamowy, który będziemy rozdawać na targach, eventach, festiwalach czy akcjach promocyjnych. Umieszczając logo i hasło w widocznym miejscu, nasi odbiorcy szybko przekonają się, z czym do nich wychodzimy i dlaczego warto skorzystać właśnie z naszych usług.Promowanie usług przez pracowników
Kolejnym powodem, dla którego warto wykorzystać nadruki na koszulkach, jest możliwość ich wykorzystania przez samych pracowników. T-shirtów nie musimy rozdawać. Wystarczy, że nałożą je osoby, które mają prezentować nasze produkty, np. hostessy. Jeśli koszulki będą mieć kolory przyciągające uwagę, szybciej zostaną zauważone. Liczy się też dobre hasło reklamowe – dlatego poświęćmy mu uwagę. Ma być chwytliwe, łatwo zapamiętywane, wywoływać emocje.Forma reklamy dla małych i dużych firm
Co więcej, reklama na koszulkach jest doskonałą formą reklamy i dla małych, i dla większych firm. Nie wydamy wiele, a osiągniemy rewelacyjny efekt – komentuje nasz rozmówca z firmy LemonGrass Studio. Zasięg promowania produktów dzięki koszulkom może być nawet większy, niż w przypadku reklamy na billboardzie. Czy wielki plakat na pewno utkwi w pamięci? Może większe wrażenie zrobi na nas koszulka, którą co jakiś czas będziemy zauważać na ulicy? Przypomnimy sobie, że już kiedyś ją widzieliśmy i sprawdzimy, co tak naprawdę się na niej znajduje.Koszulka z reklamą – estetyczna i praktyczna
Na koniec warto zwrócić uwagę na jeszcze zaletę koszulek, a mianowicie ich estetyczną i praktyczną stronę. To również może mieć wpływ na skuteczność promocji, ponieważ lubimy otaczać się ładnymi rzeczami. Drukarnie dbają o zadowolenie swoich klientów, dlatego starają się, aby oferowana przez nie odzież była najwyższej jakości, tak samo jak wykonany na niej nadruk. T-shirty są znakowane efektywnymi sposobami, dzięki temu logo czy hasło, które zostanie na nich umieszczone, nie spierze się podczas pierwszego prania. To bardzo istotne, ponieważ nie po to inwestujemy, aby nasze pieniądze zaraz poszły do śmieci.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana