Artykuł sponsorowany

Zastosowanie haftu komputerowego w reklamie

Zastosowanie haftu komputerowego w reklamie

Haft komputerowy jest nowoczesnym wariantem dobrze znanej metody. Stosowanie haftu tradycyjnego jest niezwykle czasochłonne – dodatkowo wymaga odpowiednich umiejętności. Przy produkcji masowej, tradycyjne haftowanie jest także mało opłacalne i zajmuje zdecydowanie za dużo czasu. Z myślą o zachowaniu stylu, przy jednocześnie dużej produkcji powstało rozwiązanie, jakim jest haft komputerowy.

Haft komputerowy – czy ma zalety?

Głównymi zaletami, jakimi wyróżnia się haft komputerowy, jest przede wszystkim stosunkowo wysoka trwałość oraz wiele możliwości, jakie oferuje. Obecnie jest on uznawany za metodę nanoszenia wzorów na ubrania, która charakteryzuje się niezwykle wysokim współczynnikiem odporności na uszkodzenia mechaniczne, czy standardowe czynności z życia codziennego – takie jak np.:

  • pranie ubrań w wysokiej temperaturze,
  • prasowanie ich,
  • wystawienie na działanie zewnętrznych czynników atmosferycznych.

Haftowanie komputerowe to możliwość zastosowania wielu różnorodnych kolorów oraz haftowanie kilkoma z nich jednocześnie. Umożliwiają to urządzenia specjalnie do tego celu zaprojektowane. Te najwyższej klasy posiadają aż do 12 głowic haftujących, gdzie tak naprawdę każda z nich odpowiedzialna jest za „podawanie” innego koloru.

– Warto zwrócić uwagę na fakt, że proces haftowania komputerowego jest w pełni ekologiczny. Podczas działania urządzeń haftujących, nie wydzielają się elementy szkodliwe do środowiska – takie jak pył czy gaz. Podczas pracy nie stosuje się barwników, czy innych substancji szkodliwych – jedynie certyfikowane i wysokiej, jakości nici – podkreśla specjalista z firmyZoKart.

Haftowanie komputerowe – gdzie najczęściej jest stosowane?

To, co wyróżnia haftowanie komputerowe to przede wszystkim niezwykła dokładność oraz powtarzalność. Idealnie sprawdza się więc w przypadku każdego rodzaju materiału, również tego o sporej grubości – pozwala to na stosowanie tej metody zarówno na podkoszulkach, ale również na czapkach, kocach, jak i polarach. Haftowanie komputerowe znalazło zwolenników w reklamie. Dzięki możliwości masowej produkcji, z dużą powtarzalnością wzoru i na praktycznie dowolnym materiale proces ten stał się idealny do produkowania gadżetów reklamowych czy materiałów promocyjnych dla firm.

Dzięki tej metodzie można stworzyć stosunkowo niewielkim kosztem szereg materiałów promocyjnych oraz upominków dla klientów w wysokiej, jakości. Reklama jest niezwykle istotnym elementem działania każdego przedsiębiorstwa, dlatego też materiały o tak dużej jakości przeznaczone dla klientów mogą skutecznie zachęcić do wybierania właśnie ich produktów czy usług.

Decydując się na usługi związane z haftowaniem komputerowym, warto postawić na najlepszy sprzęt lub zlecić to zadanie zewnętrznej firmie. Trzeba jednak pamiętać, że jedynie przedsiębiorstwa z dobrym zapleczem technicznym – umożliwiającym haftowanie do 12 kolorów jednocześnie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.