Artykuł sponsorowany

Zalety dystrybutora wody w miejscu pracy

Zalety dystrybutora wody w miejscu pracy

Dystrybutory wody sprawdzają się dziś w wielu przestrzeniach publicznych: w urzędach, bankach, przychodniach. Ale coraz częściej instaluje się je także w biurowcach. Okazuje się, że te funkcjonalne urządzenia sprawdzają się w miejscach, w których na co dzień się przebywa i pracuje. Co więcej, ich zakup oraz eksploatacja są opłacalne. Dlaczego warto inwestować w tego typu rozwiązanie?

Spełnianie podstawowej potrzeby

Woda to życie. To często wygłaszane zdanie ma w sobie większą mądrość, niż się wydaje. Różne szacunki mówią o tym, że człowiek powinien codziennie wypijać minimum 1,5 litra wody. To około jedna duża plastikowa butelka.

Podczas zabieganego tygodnia nie każdy pamięta o regularnym nawadnianiu się. Tymczasem jest to bardzo ważne. Nie chodzi wyłącznie o kwestie zdrowotne (choć jest to zdecydowanie najbardziej istotne kryterium).

W grę wchodzi także codzienna efektywność, szczególnie podczas upałów. Jeśli człowiek jest odwodniony i odczuwa suchość w gardle, dużo trudniej mu się skupić.

Dystrybutory wody, na przykład te dostarczane przez firmę Jaas Kontenery, mają to do siebie, że niemal zawsze są pełne. Co ważne, można z nich korzystać praktycznie w nieograniczonym stopniu.

Pracownicy, mając nieskrępowany dostęp do firmowego „źródła” wody, mają większy impuls do tego, by faktycznie z niej korzystać. Mogą robić to zawsze wtedy, gdy mają taką potrzebę albo gdy po prostu przechodzą obok urządzenia.

Kwestia ekologii

Kupując zgrzewki wody codziennie, generuje się sporo plastikowych odpadów. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że w średniej wielkości firmie, pracowników jest 50, to każdego dnia wyrzuca się 50 butelek PET. Pomyśl tylko, ile to śmieci w skali miesiąca.

Z dystrybutorami jest inaczej. Dostarczane regularnie pod wskazany adres bukłaki z wodą są wielorazowego użytku. Zużywając jeden duży pojemnik, można go napełnić ponownie i oddać kolejnemu klientowi. W ten sposób nie generuje się jednorazowych zanieczyszczeń.

Korzystny wizerunek

Opisywane urządzenia podnoszą wizerunek firmy. Pokazują, że dane przedsiębiorstwo ceni sobie ekologię oraz troszczy się o potrzeby pracowników i kontrahentów.

Pozytywny wizerunek instytucji zwykle buduje się latami, inwestując w to sporo pieniędzy. Ale jedna „część składowa”, w postaci dystrybutorów wody, wcale nie kosztuje majątku. Okazuje się, że jest to całkiem opłacalne.

Poza tym warto przecież pamiętać o tym, że oprócz aspektu wizerunkowego, zyskuje się całoroczną funkcjonalność. Zatem na pewno warto do tego dopłacić.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.