Artykuł sponsorowany

Wydruki do podświetleń

Wydruki do podświetleń

Aby przekaz reklamowy okazał się skuteczny i trafił do potencjalnego klienta, musi być dobrze widoczny. Istotne znaczenie ma tu nie tylko sama treść reklamy, atrakcyjna grafika czy chwytliwe hasło, ale też zastosowane rozwiązania technologiczne. Dużą popularnością w przestrzeni miejskiej cieszą się reklamy podświetlane, które wyróżniają się z otoczenia i są dobrze widoczne o każdej porze dnia i nocy. Czym charakteryzują się tego typu wydruki?

Technologia druku do podświetleń

Sekret skutecznej reklamy podświetlanej tkwi w zastosowaniu odpowiedniej techniki druku, która pozwoli na stworzenie efektownego obrazu na przezroczystym podłożu. W tym celu wykorzystuje się nowoczesne maszyny cyfrowe, które w połączeniu z wysokiej jakości tuszami UV umożliwiają trwałe zadrukowywanie specjalnych folii produkowanych z tworzyw sztucznych. Materiały te przeznaczone są do stosowania z podświetleniem, np. na ramkach z diodami LED. Przezroczysta struktura folii pozwala na równomierne rozproszenie emitowanego światła, dzięki czemu gotowa reklama prezentuje się atrakcyjnie, a jej przekaz jest w pełni czytelny. Estetyczny efekt zapewnia również stosowanie specjalnie dobranych farb, takich jak np. tusze Uvijet UV, które znajdziemy w ofercie Fujifilm SERICOL Polska. Dostępne są one w bogatej gamie kolorystycznej i pozwalają na tworzenie wyrazistych obrazów w dużej rozdzielczości, o żywych barwach, wysokim kontraście i nasyceniu. Farby te są przy tym niezwykle wytrzymałe i odporne na działanie czynników atmosferycznych. Wysoka jakość grafiki to jednak nie jedyna zaleta nowoczesnych technologii cyfrowych, które pozwalają również na obniżenie kosztów i przyspieszenie produkcji reklam podświetlanych. Jest to szczególnie istotne w przypadku coraz częściej realizowanych krótkoterminowych kampanii reklamowych wykorzystujących właśnie materiały podświetlane w przestrzeni miejskiej.

Wydruki do podświetleń – zastosowania

Wspomniane wcześniej farby drukarskie UV pozwalają na zadruk różnego rodzaju podłoży przeznaczonych do podświetlenia. Mogą to być specjalne folie typu backlight, ale też pleksi, tkaniny winylowe, papiery plakatowe i inne materiały. Reklamy podświetlane wykorzystuje się przy tym w różnych strefach przestrzeni miejskiej, np. na przystankach komunikacji, elewacjach budynków czy na wystawach. Może to być również reklama wewnętrzna typu light box stosowana np. w miejscach sprzedaży, w gablotach czy witrynach. Podświetlane mogą być bannery, specjalne kasetony czy też tzw. scroll boardy, czyli reklamy ze zmieniającą się treścią. Możliwe jest również podświetlanie specjalnie wyciętych ramek, liter, cyfr, logotypów i innych wzorów. Profesjonalnie przygotowana reklama podświetlana to skuteczny sposób na promowanie produktów i usług.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.