Artykuł sponsorowany

Wybór leżaka reklamowego - z podłokietnikami czy bez?

Wybór leżaka reklamowego - z podłokietnikami czy bez?

Jak mówi stare hasło: „Reklama jest dźwignią handlu”. Żeby dotarła do jak największej liczby odbiorców, trzeba wykorzystywać różne nośniki przekazu. Oprócz tradycyjnej reklamy skutecznym sposobem są gadżety z logo firmy. Długopisy i pendrive’y to już standard. Aby odnieść sukces, trzeba stawiać na nieszablonowe pomysły. Z pomocą przychodzą leżaki reklamowe — praktyczne i subtelne rozwiązanie na umieszczenie reklamy. 

Gdzie i dlaczego warto postawić leżaki reklamowe?

Leżaki reklamowe można postawić w wielu często uczęszczanych miejscach. Chociaż najbardziej kojarzą się z plażą, często wykorzystywane są także w parkach, ogródkach piwnych i podczas imprez masowych. Leżaków można używać także we wnętrzach, szczególnie zimą. Taka reklama idealnie sprawdzi się na eventach np. targach, w strefie gastronomicznej i hotelach. Nadają się nawet na dłuższy odpoczynek, ponieważ są stabilne i wygodne.

„Reklama na leżakach jest świetnym wyborem, ponieważ jest miejscem wypoczynku potencjalnego konsumenta, co wywołuje u niego pozytywną reakcję. Na leżaku można się opalać, odpoczywać po spacerze lub spędzić wieczór ze znajomymi”. – mówi specjalista z firmy Spólnota.

Mimo że jest to dyskretna reklama, nadruk z logo przykuwa uwagę i zapada w pamięci odbiorcy. Dociera do zróżnicowanych grup konsumentów w różnych miejscach. Szeroka gama modeli pozwoli wybrać lub zaprojektować leżak idealny dla Twojej firmy, zgodnie m.in. z jej kolorystyką. 

Leżaki reklamowe bez podłokietników

Leżaki reklamowe bez podłokietników są klasycznym modelem, który cały czas cieszy się popularnością. Mimo braku miejsc na położenie przedramion mają inne udogodnienia. W miejscach, w których przebywa dużo ludzi i leżaki mogą szybko się pobrudzić, idealnie sprawdzą się leżaki z wymienną tkaniną. Ten model jest bardzo praktyczny w strefach gastro lub podczas imprez masowych.

Jeśli chcesz reklamować swoją firmę w miejscu wypoczynkowym, najlepiej wybrać leżak bez podłokietników z poduszką lub z podnóżkiem i daszkiem. Te siedziska są bardzo wygodne i nadają się na długie godziny relaksu. Ciekawym rozwiązaniem są podwójne leżaki  — idealne na randki dla par w ogródkach piwnych lub w parkach.  

Gdzie sprawdzi się leżak z podłokietnikami?

Podłokietniki nie muszą być tylko wygodnym dodatkiem. Niektóre modele leżaków wyposażone są w miejsca na postawienie napoju. Takie siedziska najlepiej sprawdzą się  w  strefie gastronomicznej albo w ogródku piwnym. Nad basen w hotelu albo na plażę doskonałym wyborem są długie leżaki, które umożliwiają odpoczynek w pozycji półleżącej. Wyposażone w podłokietniki, podnóżki i daszki są tak komfortowe, że trudno potem się z nimi rozstać.

Leżaki z podłokietnikami mogą sprawdzić się jako reklama w przestrzeni prywatnej. Klient może zabierać ten praktyczny prezent np. na wakacje lub postawić go na balkonie. Korzyść jest obustronna — obdarowany ma komfortowe miejsce wypoczynku, a Twoja firma jest reklamowana w miejscach, gdzie być może normalnie by nie dotarła.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.