Artykuł sponsorowany

Wizerunek to podstawa. Jak wydrukować własną wizytówkę?

Wizerunek to podstawa. Jak wydrukować własną wizytówkę?

Czy wiesz, że jeśli w Hong Kongu biznesmen otrzyma wizytówkę i nie podaruje w zamian swojej, jest z góry skazany na niepowodzenie? W wielu krajach panują podobne zasady. Chociaż Polska nie jest tak restrykcyjna w tej kwestii, brak wizytówki świadczy o braku profesjonalizmu, zaangażowania, powagi i dbałości o interesy. Który klient lub kontrahent potraktuje poważnie przedsiębiorcę bez tego niezbędnego elementu? Jak więc wydrukować własną wizytówkę?

Własna wizytówka – dlaczego jest niezbędna?

Pierwsze wizytówki wspominano już w XV wieku w Chinach. Za czasów Ludwika XIV były niezbędnym wyposażeniem arystokracji, w Polsce zaś stały się powszechne w trakcie obrad dopiero pod koniec XVIII wieku. Wizytówki mają dość długą tradycję i do dzisiaj są nadzwyczaj cenione w wielu krajach.

Chociaż świat jest opanowany przez cyfrowe rozwiązania, tak naprawdę wymienianie danych kontaktowych w sieci jest bezosobowe. To właśnie wizytówki umożliwiają nawiązywanie prawdziwych biznesowych – i nie tylko – kontaktów. Są cenionym narzędziem marketingu bezpośredniego. W każdej chwili możesz się natknąć na potencjalnego klienta – w tym momencie niewielki kartonik z danymi jest po prostu nieoceniony.

Jak mówi specjalista z firmy Interdruk, wizytówki są odpowiedzialne za pierwsze wrażenie. W dodatku są zawsze dostępne, w przeciwieństwie do cyfrowych rozwiązań, kiedy np. zabraknie Internetu. Są poręczne, a niektórzy porównują je do postów na Facebooku. Dobre wizytówki będą udostępniane dalej. Zresztą o ich niebagatelnym znaczeniu można się przekonać chociażby w Japonii. Są one tak istotne, że prezentuje się je w ustalony sposób – najwyższej rangi biznesmen podaje swoją jako ostatnią.

Jak wydrukować własną wizytówkę?

Jeśli więc chcesz postawić na profesjonalny wizerunek, wybierz się do renomowanej drukarni, która od wielu lat się zajmuje wydrukiem tych elementów. To właśnie tam indywidualnie zaprojektujesz wizytówkę od podstaw. Wybór jest ogromny – zobaczysz wiele wariantów graficznych, kolorów, materiałów, struktur… Obecnie można nawet wydrukować wizytówkę na metalu! Przede wszystkim jednak trzeba odpowiednio oddać charakter firmy, instytucji lub swojej osoby – np. koncern Lego rozdaje malutkie ludziki z wypisanymi danymi, a Steve Wozniak ma metalową wizytówkę, która nawiązuje do płyt CD. Ty również możesz postawić na coś ekstrawaganckiego lub tradycyjnego w prostej formie lub bardziej urozmaiconej.

Warto zasięgnąć porady specjalistów, którzy pomogą wybrać kolorystykę, materiał, kształt, technologię druku czy metody uszlachetnienia. Czytelna, spójna, elegancka wizytówka to klucz do sukcesu za niewielkie pieniądze. Sprawdzi się nie tylko u prezesa, ale też doktora, artysty, kosmetyczki i we wszystkich innych przypadkach.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.