Artykuł sponsorowany

Telebim apteczny LED w kształcie krzyża, czyli rozwiązanie na miarę potrzeb i czasów

Telebim apteczny LED w kształcie krzyża, czyli rozwiązanie na miarę potrzeb i czasów

Zgodnie z prawem apteki nie mogą się reklamować. Jednak w jakiś sposób muszą informować klientów o tym, że w danym miejscu znajduje się punkt, w którym można kupić leki. Jak mogą to robić? Rozwiązaniem na miarę potrzeb i czasów, czyli za pomocą telebimów aptecznych LED w kształcie krzyża, które dzięki wysokiej jasności docierają z informacją o aptece o każdej porze dnia i nocy.

Główne funkcje i parametry techniczne telebimów aptecznych LED

Jednym z najważniejszych parametrów telebimów aptecznych jest wodoodporność. Dzięki przystosowaniu urządzenia do pracy w warunkach zewnętrznych i odporności na zmienną pogodę krzyż apteczny może świecić nieprzerwanie niezależnie od aury. Temperaturowy zakres pracy wynosi od -30°C do + 50°C, telebim może także pracować podczas wysokiej wilgotności. Dodajmy do tego dużą jasność i szeroki kąt świecenia, a otrzymamy idealny nośnik informacyjno-reklamowy, co dla aptek, które nie mogą reklamować się w tradycyjny sposób, ma niebagatelne znaczenie.

Szczególnie że krzyże LED do aptek producenta tablic i ekranów ledowych ECO LED są zarówno jednostronne i tekstowo-graficzne, jak i dwustronne oraz multimedialne. To sprawia, że dają niemal nieograniczone możliwości wyświetlania treści, grafik i wideo. Dodatkowo ich kształt od razu zwraca na siebie uwagę i dociera do spacerowiczów, kierowców samochodów i pasażerów autobusów z informacją, że w danym miejscu znajduje się apteka.

Jakie informacje można wyświetlać na krzyżach aptecznych LED?

Ograniczenia reklamy w przypadku aptek są dość rygorystyczne, dlatego na krzyżu aptecznym LED można wyświetlać jedynie informacje dopuszczone przez prawo. Są to m.in. nazwa apteki, lokalizacja oraz godziny pracy. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by na telebimie wyświetlać także godzinę lub temperaturę – takie dane z pewnością przyciągną większą uwagę przechodzących lub przejeżdżających w pobliżu osób. Oczywiście mogą się tam również znaleźć: nazwa „apteka” lub laska Eskulapa. Nie da się również ukryć, że duży ekran LED w kształcie krzyża sam w sobie przyciąga uwagę, dlatego powinien wystarczyć, aby zachęcić klientów do odwiedzenia danej apteki, bez naruszania przepisów o reklamie.

Jednocześnie krzyż LED może być wykorzystywany nie tylko przez apteki, ale również inne punkty: gabinety stomatologiczne lub przychodnie weterynaryjne, a na telebimie mogą umieścić takie informacje jak: „stomatolog” lub „weterynarz”. Dzięki temu klienci i pacjenci z łatwością znajdą miejsce, którego szukają, niezależnie od warunków atmosferycznych i pory dnia.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.