Rodzaje nadruków na produktach z tworzywa sztucznego
Wiele przedmiotów straciłoby swój charakter, gdyby nie umieszczono na nich nadruków. Dotyczy to szczególnie produktów, które mają za zadanie reprezentować daną firmę i są ozdobione jej logiem. Ale jak w zasadzie tworzy się nadruki na produktach wykonanych na przykład z tworzywa sztucznego i jakie rodzaje się wśród nich wyróżnia? Przeczytaj tekst, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Rola nadruków
Ciekawy design danego produktu jest jednym z czynników, który najbardziej zachęca do kupna. Pozwala on stworzyć spersonalizowane przedmioty z charakterem, które mogą dobrze obrazować na przykład upodobania danej osoby. Poza tym wykonywanie nadruków na produktach z tworzywa sztucznego to świetny sposób na przygotowanie gadżetów reklamowych. Grafiki i slogany można umieścić na przykład na artykułach biurowych, zapalniczkach czy nawet kubkach. Gadżety, które mają nie tylko charakterystyczny wygląd, ale są również praktyczne, na pewno zostaną docenione przez klientów, a co za tym idzie, zwiększą ich sympatię wobec danej firmy.
Sposoby wykonywania nadruków na produktach z tworzywa sztucznego
Obecnie dostępne są technologie, które umożliwiają umieszczanie nadruków na różnych powierzchniach, nawet pozornie nieco bardziej wymagających.
Często wykorzystywanymi metodami są na przykład tampodruk i sitodruk. Druk na produktach można ulepszać również za pomocą lakierowania lub hot stampingu
– wyjaśnia pracownik firmy Hubeny.
Pierwsza z wymienionych metod świetnie sprawdzi się w przypadku małych przedmiotów, nawet o nieregularnej fakturze. Jako narzędzia wykorzystuje się w niej miękki stempel, matrycę, a także maszynę zwaną tamponiarką, która jest dostępna zarówno w wersji ręcznej, jak i automatycznej. Sitodruk z kolei wyróżnia się dużą atrakcyjnością wizualną. Jest on odporny na niekorzystne warunki atmosferyczne, a przeznaczone do niego farby charakteryzują się silnym nasyceniem i są dostępne w wielu kolorach. Nadruki wykonane tą metodą są też z reguły bardzo trwałe. Lakierowanie i hot stamping są natomiast sposobami na uszlachetnienie druku. Nie tylko zwiększają one jego walory estetyczne, ale również zabezpieczają go i uodporniają na ścieranie.
Wybór odpowiedniej metody, dobrze dobranych farb oraz wyspecjalizowanej firmy zajmującej się umieszczaniem nadruków na produktach z tworzyw sztucznych to klucz do satysfakcji zleceniodawców. Niezależnie od tego, czy przedmioty z grafiką lub logiem mają powstać w celach reklamowych, czy też z innego powodu, klientom na pewno będzie zależało na efekcie końcowym wysokiej jakości.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana