Przeprowadzka biura krok po kroku
Twoja firma zmienia siedzibę? Przygotuj się na to, że przeprowadzka biura może być stresująca. Przewiezienia wymagają delikatne urządzenia biurowe oraz liczne segregatory zawierające dokumentację firmową. Nie wspominając nawet o meblach, które w większości wymuszają uprzednie rozłożenie ich na części. Jak zaplanować pakowanie i przewóz wyposażenia? I dlaczego oferta profesjonalnej firmy zajmującej się przeprowadzkami jest korzystna?
Przeprowadzka biura vs. przeprowadzka domu
Planując przeprowadzkę biura nie należy pomijać kwestii organizacyjnych całego przedsięwzięcia. Choć wydaje się, że więcej pracy wiąże się z przeprowadzką do nowego domu, w przypadku biura liczy się szybkie pakowanie i bezproblemowy transport załadunku. Firma nie może przecież zawiesić działalności na czas przeprowadzki. Szczególnej ostrożności podczas przewozu wymaga też większość wyposażenia biurowego.
– Skala trudności, jaką napotyka się przy przeprowadzce firm i biur jest dużo większa, niż ma to miejsce podczas przeprowadzek mieszkań. Wynika to z dużej ilości mebli biurowych, specjalistycznego sprzętu, takiego jak komputery, kserokopiarki czy rzutniki, które wymagają szczególnych działań podczas ich zabezpieczania. Do tego dochodzą szafy z archiwami i wszelkiego typu dokumentami. Bardzo istotna jest strategia podczas pakowania i oznaczanie mebli i przedmiotów. Powinny one trafić dokładnie na swoje miejsce, do poszczególnych działów, pokoi i gabinetów, a każdy komputer musie stanąć na właściwym biurku – wyjaśnia właściciel wrocławskiej firmy E&M Przeprowadzki.
Komu zlecić organizację i realizację przeprowadzki biura?
Jako właściciel firmy, pakowanie sprzętu i przeprowadzkę biura możesz zlecić swoim pracownikom. W takiej sytuacji musisz jednak dopilnować, by wszystkie urządzenia zostały odpowiednio zabezpieczone. Pamiętaj, że dokumenty wymagające segregacji muszą trafić do oznaczonych kartonów, a meble jeśli nie da się ich przewieźć w całości, trzeba rozkręcić. Nastaw się również na to, że cały proces może się wydłużyć. By przenieść biuro w inną lokalizację potrzebujesz odpowiedniej wielkości auta. Jeśli nie posiadasz go w wyposażeniu firmy, czeka Cię najem pojazdu transportowego.
Firma zajmująca się przeprowadzkami wszystkie powyższe czynności, dzięki przygotowanym uprzednio materiałom do pakowania, odpowiednim samochodom i narzędziom pomocniczym – wykona szybko i sprawnie. Do tego zagwarantuje Ci stosowne ubezpieczenie, dbając o to, by mienie firmowe dotarło do celu bez najmniejszego uszczerbku. Zlecając firmie zajmującej się przeprowadzkami przewiezienie wyposażenia biura, możesz być pewien zachowania wszystkich standardów bezpieczeństwa.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana