Artykuł sponsorowany

Przelewy online – płatność szybka, wygodna i intuicyjna

Przelewy online – płatność szybka, wygodna i intuicyjna

W XXI wieku coraz rzadziej klienci decydują się na dokonywanie przelewów tradycyjną drogą – przy „okienku” w banku lub na poczcie. Dzisiaj prym wiodą przelewy internetowe – jednak także i tutaj pożądane są wszelakie ułatwienia, które eliminują konieczność żmudnego wpisywania danych odbiorcy, numerów kont i wymyślania tytułów przelewu.

Co wyróżnia przelewy internetowe?

  • Pod pojęciem przelewu online kryje się znacząco uproszczona – w stosunku do tradycyjnych przelewów – procedura opłacenia wybranych przez klienta produktów lub usług. Co wpływa na tę prostotę? Czynnikiem wyróżniającym przelewy online na tle tych tradycyjnych, „papierowych”, jest dokonanie wpłaty bez potrzeby umieszczania gdziekolwiek danych koniecznych w przypadku tradycyjnego przelewu.
  • Klient, po próbie dokonania przelewu online i wybraniu preferowanej formy płatności, zostaje odesłany na stronę swojego banku. Tam, w zależności od procedury weryfikacyjnej, wpisuje przykładowo kod lub hasło wymagane przez bank i w ten sposób finalizuje transakcję.
  • Przelewy internetowe są szybszą i wygodniejszą metodą opłacania zamówień, rachunków czy wykonywania transakcji między kontami. Są przy tym w pełni bezpieczne (o ile wykonywane są za pomocą sprawdzonych serwisów transakcyjnych i na odpowiednich stronach internetowych).

Płatności internetowe w e-commerce

Jeżeli chcesz wprowadzić do swojego sklepu szybkie przelewy internetowe, zapoznaj się z ofertą serwisu Przelewy24 - dostawcy rozwiązań dla biznesów internetowych o ugruntowanej pozycji na rynku. Wejdź na https://www.przelewy24.pl/ i sprawdź, jak w prosty sposób możesz ułatwić swoim klientom zakup oferowanych produktów – szybkie przelewy online przyniosą korzyści obu stronom transakcji.

Przelewy internetowe są standardem, który należy zaoferować swoim klientom, chcąc zdobyć ugruntowaną pozycję w handlu internetowym. Są także wykorzystywane do regulowania rachunku i opłacania usług, dlatego właściciele e-biznesów także powinni zwrócić szczególną uwagę na to, by ich klienci mogli skorzystać z systemów transakcyjnych online.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.