Namiot handlowy

Namioty jako obiekty handlowe

Namioty handlowe, magazynowe oraz przemysłowe są obiektami, które w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego nie są budynkami. Cechuje je czasowe użytkowanie oraz możliwość przenoszenia w niemal dowolne miejsce, zgodnie z potrzebami użytkowników. Nie są połączone w sposób trwały z gruntem, nie mają fundamentów ani przegród budowlanych. Dowiedz się, dlaczego warto skorzystać z możliwości, jakie daje namiot handlowy!

Charakterystyka namiotów handlowych

Chęć zajęcia się handlem nie zawsze musi oznaczać konieczność otwarcia sklepu stacjonarnego. W wielu przypadkach można zorganizować tymczasowe stanowisko do prowadzenia sprzedaży. Jest to uzasadnione przede wszystkim w przypadku festynów, koncertów, targów oraz innych wydarzeń i uroczystości o charakterze masowym. Namiot handlowy jest lekki, łatwy w transporcie, poręczny i szybki w rozstawieniu. Na ogół mieści znaczną grupę osób, więc z towarami może zapoznać się szerokie grono klientów. Jest to obiekt, który skutecznie może wspomóc sprzedaż sklepu stacjonarnego.

Namiot handlowy to stosunkowo prosta konstrukcja, która zwykle obejmuje metalowe rurki oraz nieprzemakalną tkaninę. Odpowiednia konstrukcja zapewnia ochronę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Po złożeniu ma niewielkie rozmiary, co pozwala na transportowanie go nawet samochodem osobowym. Na rynku występuje
w wielu różnych wariantach i wielkościach. Może być wyposażony w dodatkowe funkcje i akcesoria.

Gdzie sprawdzi się namiot handlowy?

Jak wskazują specjaliści firmy GO-PLAN, obiekty takie sprawdzają się niemal wszędzie. Są popularne podczas wszelkich imprez masowych oraz w tradycyjnym handlu. Mogą pełnić funkcję stanowiska wystawienniczego, punktu informacyjnego, mobilnej stacji krwiodawstwa. Są również stosowane jako hale produkcyjne, letnie bary, magazyny, obiekty sportowe, składy budowlane, a także garaże.

Przy wyborze namiotu użytkownicy zwracają uwagę na konkretne jego cechy. Na poszycie namiotu można nanieść określone nadruki, dzięki czemu stają się one wyjątkowym nośnikiem przekazu reklamowego. Dzięki temu stoisko handlowe zyskuje indywidualny charakter i zachęca potencjalnych klientów do odwiedzin.

Namioty te są doskonałą alternatywą dla murowanych, drewnianych oraz stalowych obiektów. Cechują się dobrą termoizolacyjnością, dzięki czemu mogą być użytkowane przez cały rok. Doskonale sprawdzają się w przechowywaniu oraz zabezpieczaniu drobnych oraz wielkogabarytowych towarów. Ich niewątpliwymi zaletami są relatywnie niski koszt, a także uniwersalne zastosowanie.

Materiał partnera