Artykuł sponsorowany

Najważniejsze zalety systemu Salesforce. Sprawdź, co może zyskać Twoja firma!

Najważniejsze zalety systemu Salesforce. Sprawdź, co może zyskać Twoja firma!

Salesforce to popularny, chmurowy system CRM, wyposażony w liczne, zaawansowane funkcje, w tym analityczne. O jego skuteczności świadczą wyniki przedsiębiorstw, które zdecydowały się na jego wdrożenie. Co może zyskać firma po zaimplementowaniu systemu CRM opartego na Salesforce?

Wyższa sprzedaż

Dla każdego przedsiębiorstwa celem nadrzędnym jest jak najwyższa sprzedaż. Salesforce CRM posiada moduł adresowany do działów sprzedaży. To Salesforce Sales Cloud - doskonałe narzędzie analityczne, pozwalające usprawnić procesy sprzedażowe, skutecznie konwertować leady oraz uzyskiwać szybsze domykanie sprzedaży. Dotychczasowe doświadczenia użytkowników Salesforce wskazują na wzrost efektywności sprzedaży średnio o 44%, szybsze o 38% finalizowanie transakcji i przyspieszenie konwersji leadów o 30%.

Skuteczny marketing

Sprzedaż to także efekt skutecznej reklamy. Kampanie, które nie przekładają się na pozyskiwanie i konwersję leadów, to prosty sposób na "przepalenie" budżetu reklamowego. Salesforce CRM wyposażony jest w nowoczesne narzędzia do tworzenia wielokanałowych kampanii marketingowych B2B i B2C. Narzędzia te pozwalają personalizować działania, integrować je oraz, co bardzo istotne, tworzyć raporty w czasie rzeczywistym i - w razie potrzeby - na bieżąco modyfikować kampanie.
Kampanie prowadzone w ten sposób zwiększają liczbę wizyt na stronie internetowej o 107%, konwersję - o 30%, a zwrot z inwestycji o 23%!

Obsługa klienta na najwyższym poziomie

Aż 68% klientów jest w stanie zrezygnować z usług firmy, jeśli uznają, że o nich nie dba. Tymczasem pozyskanie nowego klienta jest pięciokrotnie droższe niż utrzymanie dotychczasowego. Dlatego system Salesforce proponuje również idealne narzędzia do obsługi klienta. Obejmują one wszystkie najważniejsze kanały kontaktu z klientem, łącznie z mediami społecznościowymi - pozwalają pracownikowi na łatwy dostęp do historii zgłoszeń klienta, a aktualizowana na bieżąco baza wiedzy przyczynia się do znacznie szybszej obsługi. Przekłada się to oczywiście na oszczędność czasu pracowników odpowiedzialnych za serwis. Dane pokazują, że firmy, które wdrożyły CRM Salesforce, rozwiązują problemy klientów prawie o połowę szybciej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.