Artykuł sponsorowany

Najpopularniejsze nośniki reklamy i ich charakterystyka

Najpopularniejsze nośniki reklamy i ich charakterystyka

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Nic w tym dziwnego: to właśnie ona ma zachęcać klientów do kupna produktu. W dzisiejszym świecie dostępnych jest wiele nośników reklamowych: billboardy, plakaty, prasa, telewizja czy internet, jednak za najbardziej skuteczne wciąż uważa się reklamę outdoorową. Wybierają ją przecież nie tylko właściciele marek czy usług, ale także osoby zaangażowane w różne kampanie społeczne. 

Jakie są najpopularniejsze nośniki reklamowe?

Kluczem dotarcia do przeciętnego przechodnia, a więc także potencjalnego klienta, jest przykucie jego uwagi. Można to zrobić na kilka sposobów: 

  • billboardy reklamowe — jedne z najpopularniejszych nośników reklamy, stosowane często przy miejscach zatłoczonych lub na autostradach. Jest to doskonały sposób na rozprzestrzenienie informacji, która dotrze do dużej liczby osób. Zawierają wszystkie niezbędne informacje o reklamowanym produkcie, bez niepotrzebnych, rozpraszających szczegółów,
  • reklamy citylight — są umieszczane na przystankach autobusowych, gdzie są oglądane codziennie przez setki ludzi. Tego typu nośnik reklamowy cechuje się wysoką skutecznością szczególnie w dużych miastach,
  • siatki wielkoformatowe — kolejnym sposobem na przyciągnięcie uwagi przechodniów są siatki wielkoformatowe zawieszane na ścianach budynków. Mogą być wydrukowane na siatce o dowolnym rozmiarze, dzięki czemu można je powiesić prawie wszędzie. 

Co zrobić, aby reklama była skuteczna?

Aby kampania reklamowa osiągnęła zamierzony cel, którym jest oczywiście zachęta do kupna produktu, musi zostać wykonana przez profesjonalistów. Przy wykorzystaniu ich wiedzy można mieć pewność, że dotrze ona do odpowiednich odbiorców, nie naruszając przy tym ustaw krajobrazowych. Jedną z firm, do której warto się zwrócić, jest TechgrafQ, która oferuje umieszczenie reklamy na różnego rodzaju nośnikach. 

Co powinna zatem zawierać udana kampania reklamowa? Przede wszystkim informacje nie powinny przytłaczać. W przypadku reklamy outdoorowej ważne jest, by przechodnia zaciekawić i zachęcić do sprawdzenia szczegółów u źródła. Dobrym sposobem jest także zainwestowanie w odpowiednią szatę graficzną, dzięki której reklama może stać się małym dziełem sztuki i być później szeroko komentowana w mediach społecznościowych. Jak wiadomo, im większy rozgłos, tym lepiej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.