Dzierżawa kserokopiarek

Na co zwracać uwagę przy dzierżawie kserokopiarek?

Dzierżawa kserokopiarek to wygodna opcja dla przedsiębiorców, którzy wymagają pracy wysokiej jakości najnowszego sprzętu, lecz nie mogą zaangażować do zakupu go odpowiednich środków. Dzięki dzierżawie możliwie jest obniżenie kosztów, a dodatkowym atutem jest serwis i konserwacja sprzętu, którym zajmuje się firma, od której dzierżawione są kserokopiarki.

Które parametry są najważniejsze przy wyborze kserokopiarki?

Przede wszystkim decydując się na dzierżawę sprzętu, trzeba wziąć pod uwagę jego parametry. Dzięki temu zyskujemy pewność, że pracujące u nas urządzenia podołają pracom, do których będą wykorzystywane.

Podstawowe parametry to:

Szybkość kopiowania – ilość kopii wykonywana na minutę. Ma to ogromne znacznie w wieloosobowych przestrzeniach biurowych oraz w przedsiębiorstwach, które często muszą wykonać wielostronicowe kopie dokumentacji. Szybkość kopiowania jest zawsze podawana w specyfikacji danego urządzenia.

Wydajność urządzenia – wysokojakościowe tonery pozwalają na zadrukowanie znacznie większej ilości stron od swoich tańszych zamienników. Zawsze należy sprawdzić w jakim systemie pracuje dane urządzenie oraz jakie ma zużycie materiałów i elementów eksploatacyjnych w trakcie pracy. Podstawowo toner pozwala na wykonanie około 6 tysięcy kopii.

Sposób obsługi – im łatwiejsza w obsłudze jest dana kserokopiarka, tym mniejsza szansa błędu ludzkiego, który może doprowadzić do przestoju w jej pracy. Znaczna większość nowoczesnych urządzeń posiada łatwe w obsłudze kolorowe ekrany dotykowe, choć różnią się one między sobą parametrami.

Dzierżawą kserokopiarek zajmują się firmy, takie jak NEW-TEC z Warszawy.

Pozostałe czynniki wpływające na wybór kserokopiarek

Również ważnym czynnikiem wpływającym na wydzierżawienie kserokopiarek jest ich marka. Jak w każdej branży, tutaj również są liderzy, których urządzenia cieszą się największą renomą. Do najsilniejszych marek należy Canon, lecz również uznanymi urządzeniami może pochwalić się Konica Minolta. Stawiając na sprawdzone firmy, redukujemy ryzyko samoistnego uszkodzenia sprzętu oraz zwiększamy realny czas użytkowania urządzeń.

Przed wydzierżawieniem kserokopiarki warto z daną firmą uzgodnić konkretne koszty związane z eksploatacją urządzeń. Dotyczy to przede wszystkim zużycia tonerów oraz bębnów, jak i gwarancji na czas trwania dzierżawy. Ma to ogromne znacznie, zwłaszcza gdy urządzenia będą intensywnie użytkowane przez kilka lub kilkanaście miesięcy.

Materiał partnera