Kiosk z lodami włoskimi - pomysł na biznes
Lody włoskie – smacznie i łatwo
Lody włoskie robią ostatnio w naszym kraju prawdziwą furorę. To znakomita alternatywa dla tradycyjnych lodów gałkowych, zarówno z punktu widzenia konsumenta, jak i przedsiębiorcy. Klienci cenią sobie unikalny smak lodów włoskich, który te zawdzięczają technice przygotowywania w nieco wyższej temperaturze oraz z procesem napowietrzenia. To właśnie wysoka zawartość powietrza w lodach włoskich nadaje im niezwykle aksamitną i lekką konsystencję oraz charakterystyczny stożkowaty kształt, a także odróżnia je od mocno zmrożonych lodów amerykańskich czy gałkowych. Przedsiębiorcy cenią z kolei prostotę i szybkość przygotowywania tego deseru. Wystarczy dobrej jakości mieszanka, woda oraz wysokiej klasy automat do lodów włoskich. Tego rodzaju maszyny, różniące się między sobą wydajnością czy rozmiarem, znajdziemy w ofercie producenta Angelina. Proste w przygotowaniu i pyszne lody włoskie to gotowy przepis na sukces, który będzie cieszył się ogromną popularnością niemal w każdym miejscu i o każdej porze.Dlaczego właśnie kiosk?
Nie ulega wątpliwości, że najlepszą porą na uruchomienie sprzedaży lodów jest lato. Tego typu biznes idealnie sprawdzi się w popularnych miejscach, w szczególności tłumnie odwiedzanych przez turystów. Takie lokalizacje nie sprzyjają tradycyjnym inwestycjom polegającym na kupnie i dostosowaniu nieruchomości – trzeba się tu liczyć z małą dostępnością lokali i wysoką ceną zakupu bądź wynajmu. Doskonałą alternatywą jest tu kiosk z lodami włoskimi. Na czym to polega? Producenci maszyn do lodów, jak wspomniana wcześniej firma Angelina, posiadają w swoich ofertach gotowe konstrukcje, które można łatwo posadowić w dowolnym miejscu i które idealnie sprawdzają się w warunkach letnich. Taki gotowy kiosk jest w całości przystosowany do sprzedaży lodów – posiada niezbędne instalacje, w tym elektryczną i wodno-kanalizacyjną, zaplecze sanitarne, zamykane okna, a nawet dekoracje w postaci figur lodowych. Nie trzeba zatem tracić czasu na przygotowywanie miejsca, a można od razu rozpocząć sprzedaż lodów. Lekka konstrukcja jest prosta w montażu i doskonale sprawdzi się jako sezonowy punkt dystrybucji mrożonych przysmaków. To zatem dobry sposób na biznes i gotowa reklama.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana