Jak stworzyć dobry folder reklamowy?
Mimo rozwoju marketingu internetowego nie warto rezygnować z analogowych form reklamy. Wizytówki, ulotki czy broszurki to wciąż świetny sposób na promowanie działalności. Foldery reklamowe mogą pomóc Ci zareklamować firmę i dostarczyć potencjalnym klientom wyczerpujących informacji na jej temat. Będą wyglądać niezwykle profesjonalnie, kiedy położysz je w reprezentatywnym miejscu. Co zrobić, by folder reklamowy rzeczywiście prezentował walory firmy i nie przerodził się w antyreklamę?
Czym jest folder reklamowy i do czego się przydaje?
Folder reklamowy to kilkustronicowa broszura, której zadaniem jest przedstawić Twoją firmę w ciekawy sposób. To przydatny element marketingu, który ma przykuwać uwagę swą estetyką. Wszystko po to, aby potencjalny klient, zachęcony oprawą graficzną folderu, przeczytał jego treść i dowiedział się nieco o Twojej firmie.
Foldery reklamowe pozwalają budować charakter firmy. Możesz eksperymentować z doborem kolorów i uzyskać kombinację, która podkreśli to, co chcesz, by sądzili ludzie o Twojej firmie. Jeśli jesteś lekarzem, dobrym wyborem mogą być kolory kojarzące się z czystością i profesjonalizmem – biały i niebieski. Jeśli jesteś właścicielem domków wypoczynkowych, a to, co wyróżnia Cię wśród konkurencji to lokalizacja tuż przy gęstym lesie – postaw na zieleń. Odpowiednio zaprojektowany folder reklamowy może być rozbudowaną wizytówką Twojej firmy i będzie nie tylko świetnym narzędziem marketingowym, ale przede wszystkim wyczerpującym informatorem na temat Twojej firmy.
Elementy folderu reklamowego
Najważniejszym elementem folderu reklamowego jest bez cienia wątpliwości szata graficzna. Jeśli ulotka nie jest estetyczna, może zostać niezauważona lub co gorsza – zauważona i oceniona negatywnie. To może mieć ogromny wpływ na ocenę całej firmy. Profesjonalizm wymaga dopięcia wszystkiego na ostatni guzik. Warto więc poświęcić czas na dopracowanie projektu folderu reklamowego oraz znalezienie dobrej drukarni. Warszawska drukarnia Foto Druk zajmuje się drukiem ulotek i folderów reklamowych. W swojej ofercie posiadają różne gramatury papieru kredowego – matowego i błyszczącego oraz różne formy uszlachetniania druku. Tak wykonane foldery przykują uwagę jakością wykonania i dodadzą Twojej firmie profesjonalnego wyglądu.
Kolejnym aspektem jest treść. Nieodzownym elementem folderów są hasła reklamowe. Powinny mówić o cechach kluczowych dla Twojej działalności, a także podkreślać wyjątkowość firmy na tle konkurencji. Pamiętaj, by kilkukrotnie wszystko przeczytać i upewnić się, że w Twojej firmowej broszurze nie ma żadnych literówek. Starannie wykonany folder reklamowy z pewnością przyciągnie do Twojej firmy nowych klientów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana