Artykuł sponsorowany

Dlaczego lepiej robić zakupy w hurtowni kosmetycznej niż drogerii?

Dlaczego lepiej robić zakupy w hurtowni kosmetycznej niż drogerii?

Miejsc, gdzie możemy kupić swoje ulubione kosmetyki, jest wiele. Począwszy od stacjonarnych drogerii przez sklepy internetowe na innych kontynentach. Czasem jednak warto zrewidować swoje ulubione miejsca zakupów i sprawdzić coś innego np. hurtownię kosmetyczną.

Sześciu na dziesięciu Polaków szuka w sieci 

Aż sześciu na dziesięciu Polaków poszukuje informacji na temat poszukiwanego przez siebie produktu w sieci, a później decyduje się na jego zakup. Ponad 60 procent Polaków decyduje się na zakup kosmetyków i perfum w sieci. Powodem są konkurencyjne ceny i dostęp do marek, których często nie ma dostępnych w najbliższej okolicy. Zakupy w stacjonarnych sklepach sieciowych spowodowany jest głównie dostępnością, wygodą i możliwością kupienia najpotrzebniejszych kosmetyków od razu. 

Jakie wady mają zakupy w drogerii czy supermarkecie?

Drogerie pojawiły się jak grzyby po deszczu na właściwie każdym większym osiedlu w średniej wielkości mieście. Co więcej, dostępność produktów kosmetycznych jest coraz większa, bo występują one w ofercie większości sieciowych supermarketów, można je także kupić w sklepach wielobranżowych. To wszystko ma jednak swoje wady. W sieciowych drogeriach oferta marek i produktów może być ograniczona, ponadto wejście do sprzedaży w sklepach sieciowych wymaga od producenta spełnienia wielu norm, w tym tych marketingowych, które zapewnią sieci oszczędność przy promocji marki. Zwykle więc jako nowe pojawiają się w drogeriach marki już znane. Są co prawda również marki własne, których nie można dostać nigdzie poza drogerią, jednak tego typu oferta nie wszystkim będzie odpowiadać. W drogeriach, a już na pewno w supermarketach raczej nie trafimy na marki lokalne, jest w nich też bardzo ograniczona liczba produktów dla alergików oraz osób o specyficznych problemach skórnych.

Zalety kupowania kosmetyków w hurtowniach kosmetycznych

Hurtownia - jak sama nazwa wskazuje to miejsce, w którym zaopatrują się sklepy. Ceny powinny być tu niższe niż w sklepach detalicznych jednak właściciel może zastrzec sobie, że zakupów w obniżonych cenach można dokonać wyłącznie wówczas, jeśli zamówi się określoną, minimalną ilość egzemplarzy. W praktyce jednak w większości hurtowni kosmetycznych zaopatrują się również osoby prowadzące małą działalność jednoosobową, które zwyczajnie nie potrzebują po 10 czy 20 sztuk danego kosmetyku, dlatego też hurtownie elastycznie dostosowują się do potrzeb swoich klientów i sprzedają nawet pojedyncze sztuki produktów. Tak jest w specjalistycznych hurtowniach kosmetycznych jak mar-kos.pl, gdzie ceny są hurtowe, a zakupów można dokonywać w dowolnych ilościach. Zaś produkty kupowane hurtowo są dostępne w jeszcze lepszych niż detaliczne cenach.

Zaletą kupowania w hurtowniach kosmetycznych jest m.in. dostęp do specjalistycznych, dostępnych głównie w salonach kosmetycznych kosmetyków. Można tu też kupić krótkie linie produktów, nowości oraz całą gamę marek niedostępnych w stacjonarnej sprzedaży. Czasem więc oznaczać to będzie możliwość odkrycia niepowtarzalnych kosmetyków.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.