grafik komputerowy

Czy warto skorzystać z usług profesjonalnego grafika?

Obraz ma ogromną siłę. Nie bez powodu koncepcja ta staje się wyznacznikiem kierunku, w którym od lat rozwija się reklama, a za nią cały marketing. Gdy usłyszymy nazwę kultowych marek – w naszej głowie od razu pojawia się obraz ich logo.

Coraz więcej firm stawia na dobry, mocny i wpisujący się w panujące kanony estetyczne przekaz graficzny, który potrafi przyciągnąć uwagę potencjalnego konsumenta i doprowadzić do finalizacji transakcji zakupowej. Dodatkowo – w dobie zakupów on-line, staje się to o tyle ważne, że w dużej mierze właśnie od prezentacji produktu w witrynie internetowej zależy decyzja zakupowa klienta. Grafika produktu stała się tak samo istotnym filarem marketingu jak cena czy jego jakość.  Warto sobie także uzmysłowić, że dobry projekt jest składową sukcesu w momencie, gdy firma staruje i dzięki temu zaczyna wpisywać się w świadomość konsumentów. 

Wiele firm stawia na własne, lecz nie zawsze idealne projekty graficzne. Oszczędność czasu i większy komfort gwarantuje zatrudnienie profesjonalnego grafika, który zna obecne trendy w projektowaniu, potrafi działać w sposób kreatywny i “ciekawy dla oka”, cechuje go różnorodność projektów, a także rozumie specyfikę danej branży. Wygodną formą współpracy jest outsourcing, czyli zatrudnienie na zasadach umowy zlecenie czy o dzieło – możliwa jest wtedy znaczna redukcja kosztów. Zdarza się także sytuacja, gdy grafik zatrudniony jest na etacie – wtedy możliwości współpracy są znacznie większe, ale trzeba się liczyć z większymi kosztami utrzymania takiego pracownika. Dokładna analiza potrzeb firmy pod kątem zapotrzebowania na grafiki pozwoli wybrać optymalną formę współpracy. 


Profesjonalny grafik potrafi nie tylko w sposób przemyślany zaprojektować logo firmy, wizytówkę, materiały do druku czy stronę www (która w procesie przesuwaniu się środka ciężkości w stronę zakupów on-line jest niezwykle istotnym elementem marketingu produktu), ale wspiera przedsiębiorstwo na każdym etapie funkcjonowania działalności. Realizuje się to poprzez grafiki okazjonalne związane z wydarzeniami, launchem nowych produktów, udziałem w targach etc. Przykłady wykorzystania pracy grafika można by mnożyć.
Znalezienie odpowiedniego grafika może być procesem długotrwałym, ale warto poświęcić swój czas, by znaleźć osobę, która zrealizuje nasze wizje, a także doda świeżego spojrzenia na wiele projektów, takim grafikiem jest na pewno Grafik Komputerowy marcinprojekt.com który wykonuje prace takie jak;

  • strony internetowe
  • logo i logotypy dla firm
  • projekty graficzne ulotek,
  • projektowanie kart menu
  • katalogi drukowane
  • identyfikacja wizualna np papier firmowy, wizytówki
  • projekty graficzne na potrzeby internetu


Zapraszamy do porftolio gdzie znajdują się przykładowe realizacje i projekty graficzne stron www, logo oraz innych wykonanych prac. 

Materiał partnera