Czy tradycyjne szyldy reklamowe w dobie internetu wciąż mają znaczenie?

Tradycyjne szyldy reklamowe to potężne narzędzie marketingowe, które ma ogromną ilość zastosowań i rodzajów. Z dużym powodzeniem mogą z niego korzystać małe lokalne firmy oraz duże brandy. Szyldy reklamowe mają za zadanie przede wszystkim wypromować produkt, usługę lub firmę. Taki typ marketingu nie ogranicza się do jednej formy oraz techniki. Dostępne są zarówno kasetony świetlne, litery przestrzenne, szyldy i tabliczki, banery, jak i folie do oklejania witryn. Jakie są zalety tradycyjnych szyldów reklamowych?

Zalety szyldów reklamowych

Szyldy reklamowe mogą być umieszczane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektu. W przeciwieństwie do reklam internetowych, które są ograniczone czasowo, tradycyjne szyldy są trwałe i stale dostępne dla klientów. Dzięki temu stanowią idealny sposób na przyciągnięcie uwagi klienta. Tradycyjne szyldy reklamowe mogą być umieszczane w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej danego przedsiębiorstwa. Tabliczki stosuje się m.in. na zewnątrz siedziby firmy lub danego punktu, a także w ruchliwych ciągach komunikacyjnych, dzięki czemu mogą trafić do jak największej grupy odbiorców. W porównaniu z reklamą internetową tradycyjne reklamy nie wymagają stałego inwestowania w kolejne kampanie ograniczone czasowo. Za tradycyjną formę reklamy płaci się tylko raz (na etapie zamówienia), a prezentowana może być cały czas nieograniczonej publiczności. Poza tym odpowiednio wykonany szyld reklamowy może pełnić funkcję ozdobną. Zaprojektowana graficznie reklama sprawia, że klient nie do końca ma świadomość z tego, że ma do czynienia z elementem marketingowym. Element ten nie sposób jednak pominąć, w rezultacie czego klient mimowolnie zauważa prezentowaną treść. Sytuacja odwrotna ma miejsce w przypadku reklam internetowych, które łatwo wyłączyć, lub przewinąć.

Dlaczego tradycyjne szyldy reklamowe to dobre rozwiązanie?

Prawidłowe oznaczenie punktu usługowego ma kluczowe znaczenie w celu lepszego odbioru przez klientów. Szyldy reklamowe w postaci podświetlanych liter lub tabliczek są doskonałym sposobem lokalnej promocji. Osoby, które przechodzą obok oznakowanego punktu, lepiej zapamiętują jego położenie i ofertę usługową. Jak mówi grafik z pracowni reklamowej LOGART oferującej szyldy reklamowe: Sporo osób zastanawia się, czy w dobie Internetu warto inwestować jeszcze w tradycyjną formę szyldów i tabliczek. Jednak obecny wszędzie Internet i personalizacja reklam w social mediach w znacznym stopniu zaczęła ingerować w prywatne życie poprzez zbieranie danych osobowych, preferencji i potrzeb konsumenckich. Wiele osób zaczęło więc instalować programy do blokowania reklam, przez co stały się one mniej skuteczne. Właśnie z tego względu, tradycyjne szyldy reklamowe wciąż mają duże znaczenie. Umieszczone w przestrzeni publicznej dają gwarancję, że nie są się ich w żaden sposób pominąć. Decydując się na zakup tradycyjnego szyldu reklamowego, zaleca się skorzystanie z oferty jedynie profesjonalnych firm zajmujących się ich produkcją. Wysoka jakość wykonania elementów reklamowych oraz odpowiednie standardy to gwarancja udanej transakcji.

Materiał partnera