Artykuł sponsorowany

4 cechy dobrej firmy spedycyjnej

4 cechy dobrej firmy spedycyjnej

W Polsce można znaleźć wiele firm, które wykonują usługi z zakresu branży TSL. Spedytor to najtrudniejszy z zawodów tej branży, gdyż to właśnie on odpowiada za zorganizowanie transportu w sprawny sposób oraz zabezpieczenie towaru tak, aby dotarł do celu, nawet jeśli po drodze zajdą nieprzewidziane sytuacje. Na co więc zwracać uwagę, aby wybrać odpowiednią firmę spedycyjną?

Nowoczesna flota

Każda dobra firma spedycyjna musi posiadać nowoczesną flotę, którą będzie stale poszerzać. Dzięki takiej poważnej inwestycji firma będzie rosła w siłę i będzie lepiej postrzegana przez klientów. Z wykorzystaniem nowoczesnej floty będzie można przetwarzać więcej zleceń, a standard wykonywanej pracy znacznie wzrośnie.

Nowoczesny tabor gwarantuje również, że naprawy będą wymagane bardzo rzadko, a samochody będą działały sprawie. Przy wyborze firmy spedycyjnej warto też zwrócić uwagę na to, czy samochody mają możliwość załadunku z góry, z boku i z tyłu pojazdu. Dzięki temu załadowanie towarów na pojazd będzie przebiegało sprawniej.

Wykwalifikowana kadra

Papierkiem lakmusowym dobrej firmy spedycyjnej jest także poziom wykwalifikowania kadry. W każdej firmie spedycyjnej powinny pracować osoby, które wyróżniają się umiejętnościami zarządzania oraz organizacyjnymi. Dodatkowo firmy spedycyjne, aby utrzymać wysoki poziom wykwalifikowania pracowników, powinny wysyłać ich na niezbędne szkolenia lub kursy językowe, które rozwijają działalność na zagraniczne rynki. Spedytor międzynarodowy realizuje usługi spedycyjne w ruchu światowym, dzięki czemu może być zapewniony transport morski, drogowy oraz lotniczy. Skutecznie zwiększa to możliwości i zwiększa rynek dostaw.

Bezpieczeństwo i ubezpieczenie

Bezpieczeństwo to najistotniejszy aspekt przy wyborze odpowiedniej firmy spedycyjnej. Warto więc sprawdzić, czy wybrane przedsiębiorstwo posiada ważne certyfikaty.

Według eksperta z firmy spedycyjnej MARK SPEDITION:

Poza tym trzeba też upewnić się, że przewożone towary będą prawidłowo zabezpieczone. W ten sposób można uzyskać gwarancję, że jeśli z towarem stanie się coś niepożądanego, można oczekiwać od firmy odszkodowania za uszkodzone, zgubione bądź zniszczone towary.

Jakość wykonywanych usług

Dobra firma spedycyjna powinna rzetelnie wykonywać obowiązki i dbać o to, aby towary były dostarczane w odpowiednim czasie i do odpowiedniego miejsca. Na każdym etapie transportu firma powinna przestrzegać procedur, które pozwalają na dopełnienie wszelkich formalności i monitorowanie sytuacji. W dodatku dobra firma spedycyjna musi dbać o dobry kontakt z klientem i udzielać mu wsparcia w trakcie wykonywania usługi.

Branża transportowa jest bardzo konkurencyjna, dlatego przed zatrudnieniem firmy spedycyjnej warto zapoznać się z jej historią i doświadczeniem. W ten sposób można uniknąć rozczarowań i otrzymać gwarancję, że towary dotrą bezpiecznie do celu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.