Artykuł sponsorowany

Upominki reklamowe jako prezent

Upominki reklamowe jako prezent

Podarunek jest jednym z najlepszych sposobów na to, aby dać komuś do zrozumienia, że o nim myślimy i pamiętamy. Dlatego wiele firm korzysta z upominków reklamowych, obdarowując swoich klientów przy różnych okazjach. Jakie gadżety reklamowe sprawdzają się najlepiej w roli prezentu? W jakich okolicznościach można zrobić swojemu klientowi prezent w postaci upominku reklamowego?

Jakie gadżety reklamowe nadają się na prezent?

Gama gadżetów reklamowych jest bardzo szeroka: od długopisów przez ceramikę po elektronikę, parasole, odzież… Każdy praktyczny przedmiot może zyskać wartość marketingową, jeśli zostanie odpowiednio spersonalizowany, a także wręczony we właściwych miejscu i czasie.

Gadżety reklamowe dobre na prezent powinny wyróżniać się trwałością i wysoką jakością wykonania. O ile ołówki możesz rozdawać każdemu, kto odwiedzi Twoje stoisko na targach branżowych, o tyle eleganckie wieczne pióro będzie odpowiednie do wyrażenia wdzięczności za wieloletnią współpracę ze stałym klientem – mówi specjalista z Videodruk.

Upominki reklamowe powinny być eleganckie i estetyczne, a przy tym funkcjonalne. Mogą to być, poza wspomnianymi piórami i innymi artykułami piśmienniczymi z wyższej półki, takie akcesoria, jak: filiżanki, elektronika, zestawy do wina, zestawy aromaterapeutyczne – coś, co będzie towarzyszyło obdarowanemu w chwilach relaksu.

Kiedy wręczać upominki reklamowe?

W ciągu roku jest wiele okazji, aby obdarować klienta czy partnera biznesowego. To, kiedy wręczymy prezent reklamowy, zależy od stopnia znajomości oraz relacji z daną osobą. Jeśli znamy klienta na tyle dobrze, że wiemy, jakie są jego zainteresowania, można do nich nawiązać, np. osobie lubiącej sport wręczyć krokomierz albo porządny zestaw narzędzi rowerowych. Jeśli wiemy, kiedy dana osoba ma urodziny, można wykorzystać tę datę – to bardzo wyraźny sygnał pamięci.

Naturalnie, warto sprawiać swoim klientom prezenty przy okazji najważniejszych świąt w roku – Bożego Narodzenia czy Wielkiej Nocy. Takich okazji może być jednak więcej. Możesz też stworzyć je sam. Jeśli Twój produkt wiąże się jakoś z konkretną porą roku czy jest używany w specyficznych okolicznościach, idź tym tropem. Produkujesz parasole? Wyślij prezent tuż przed zapowiadanymi jesiennymi opadami. Sprzedajesz dmuchane baseny? Podaruj klientowi prezent w pierwszy dzień lata. Jeśli zajmujesz się artykułami dziecięcymi i szkolnymi, odpowiednie daty dla Ciebie to 1. czerwca i 1. Września – Dzień Dziecka i rozpoczęcie roku szkolnego.

To tylko kilka przykładów. Zarówno pod względem wyboru gadżetów reklamowych na prezent, jak i okazji oraz okoliczności ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.