odzież reklamowa

Popularne rodzaje odzieży reklamowej

Pojęcie odzieży reklamowej obejmuje szeroki asortyment gadżetów produkcyjnych, które składają się m.in. z czapek, polarów, bluz, koszulek, rękawiczek. Są to wszystkie części garderoby, na których znajduje się nadrukowane logo promocyjne firmy lub jej slogan reklamowy. Podstawowym zadaniem odzieży reklamowej jest wzmocnienie wizerunku firmy dzięki reklamie na używanym produkcie. Jakie są zalety odzieży reklamowej?

Zalety odzieży reklamowej

Odzież reklamowa stanowi potężne narzędzie marketingowe dla każdej branży. Wiele firm i instytucji dbających o swój wizerunek realizuje kampanie reklamowe zawierające odzież z nadrukiem. Odzież reklamowa wpływa na zwiększenie lojalności wobec marki.

Najpopularniejszą grupę odzieży reklamowej stanowią bez wątpienia koszulki. Ich niewątpliwą zaletą jest przede wszystkim cena. Koszulki reklamowe zamawiane są najczęściej dla pracowników, hostess oraz osób, które uczestniczą w akcjach promocyjnych. Trochę droższą alternatywą dla koszulek są równie popularne bluzy i polary. Są to produkty wyżej cenione niż koszulki i z tego względu sięgają po nie głównie firmy, którym zależy na budowaniu prestiżu swojej marki. Polary i bluzy reklamowe to świetny pomysł na prezent dla stałych klientów oraz nagroda za udział w programach lojalnościowych firmy.  

Innym równie popularnym rodzajem jest odzież specjalistyczna softshelle. Ten rodzaj promocji jest dedykowany głównie firmom związanym z branżami sportowymi i outdoorowymi. Taką odzież można wykorzystać w praktyczny sposób, jako strój sportowy dla drużyn, odzież do wędrówek górskich, a także ciepłe ubranie dla uczestników koncertów i innych imprez. Jest to wysokiej jakości odzież termoaktywna, która stanowi idealny produkt reklamowy.

Dlaczego odzież reklamowa to dobre rozwiązanie?

Odzież reklamowa to bardzo uniwersalne rozwiązanie, z którego każdy skorzysta. Taki rodzaj promocji posiada jedną główną zasadę – osoba obdarowana sama staje się nośnikiem i przekaźnikiem reklamy i promuje firmę w swoim otoczeniu. Odzież reklamowa kojarzy się z gadżetami promocyjnymi, dlatego stanowi nienatrętną formę promocji.

Jak mówi pracownik Agencji Reklamowej Studio Siedem oferującej nadruki reklamowe na odzieży: Wiele firm nie dysponuje wysokim budżetem, co jest przeszkodą dotarcia do większej grupy odbiorców. Odzież reklamowa umożliwia niewielkim nakładem finansowym dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów przez częstą ekspozycję elementów garderoby.

Decydując się na zakup odzieży reklamowej, należy wybierać jedynie renomowane firmy oferujące jej sprzedaż oraz wykonywanie nadruku. Produkty wysokiej jakości, a także odpowiednie techniki druku to gwarancja trwałej reklamy. 

Materiał partnera