Dlaczego warto zainwestować w reklamę LED

Reklama zewnętrzna, czyli tzw. reklama outdoorowa, pozwala dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Ten rodzaj działań marketingowych doskonale sprawdza się w kampaniach lokalnych, ale nie tylko. Aby reklamy zewnętrzne były doskonale widoczne, można eksponować je na wyświetlaczach LED. Dlaczego jeszcze warto zainwestować w zewnętrzną reklamę LED?

Ekrany LED – niezastąpione w skutecznej reklamie zewnętrznej

W reklamie zewnętrznej wykorzystuje się rozmaite nośniki: plakaty, billboardy, tablice reklamowe, pylony, szyldy, roll-upy, telebimy i wiele innych. Formy te różnią się technologią, rozmiarami, miejscami lokowania, widocznością oraz sposobem podania przekazu. Wciąż poszukiwane są formy reklamy dające jak największe możliwości, mające wysoki potencjał kreatywny i marketingowy. Innowacyjnym sposobem na skuteczne działania marketingowe są ekrany LED. O ich zaletach opowie specjalista z firmy Audio Art:

Ekrany LED mają przewagę nad innymi formami reklamy zewnętrznej. Po pierwsze: można wyświetlać na nich filmy i animacje, a nie tylko prezentować statyczne reklamy w postaci obrazka. To otwiera nowe możliwości i zwiększa moc oddziaływania. Po drugie: w przeciwieństwie do videowall LCD, w przypadku reklamy diodowej nie widać łączeń poszczególnych elementów obrazu. Dodatkowo wyświetlacz LED jest zbudowany w sposób modułowy, co daje praktycznie brak ograniczeń rozbudowy urządzenia. Można także ekran podzielić na kilka mniejszych w zależności od aktualnego pomysłu na reklamę.  Po trzecie: reklama emitowana w ten sposób jest doskonale widoczna o każdej porze dnia i nocy z uwagi na szeroki kąt świecenia i wysoką jasność ekranu LED.

Technologia Digital Signage

Reklama LED daje jeszcze więcej możliwości, gdy zastosuje się technologię Digital Signage. Umożliwia ona zdalne bezprzewodowe zarządzanie dowolną liczbą ekranów, na których wyświetlane są treści informacyjne albo reklamowe. Technologia Digital Signage pozwala sterować nie tylko ekranami LED, ale też monitorami LCD, ekranami dotykowymi, projektorami, tablicami LED-owymi, a nawet wyświetlaczami holografów.

Wszystko odbywa się za pośrednictwem panelu administratora dostępnego online. Wystarczy wejść na stronę internetową i zalogować się, aby móc dowolnie sterować nieograniczoną liczbą ekranów reklamowych. Otwiera to przed reklamodawcą zupełnie nowe możliwości zewnętrznego promowania się i dostosowywania przekazu do bieżącej sytuacji w czasie rzeczywistym. Urządzenia wchodzące w skład systemu są wyposażone w specjalne obudowy, które chronią ekrany przed działaniami osób postronnych. Warto pamiętać, że w odróżnieniu od bannerów i innych nośników reklamy miejskiej, ekrany LED i inne nośniki wchodzące w skład systemu Digital Signage pozwalają emitować nie tylko obraz, ale też dźwięk. Dwutorowy przekaz reklamowy będzie jeszcze skuteczniejszy i zwiększy zyski z reklamy, czyniąc z niej trafną inwestycję.

Materiał partnera