Artykuł sponsorowany

Czy warto zainwestować w kocioł z podajnikiem?

Czy warto zainwestować w kocioł z podajnikiem?

Każdy właściciel domu jednorodzinnego lub innego budynku wyposażonego w piec C.O. doskonale wie, jak bardzo uciążliwy może być okres grzewczy. Doglądanie paleniska, dokładanie opału co kilka godzin i niekończące się wizyty w kotłowni, to dla niektórych zmora, dlatego w takim przypadku warto zainwestować w nowoczesne rozwiązanie, jakim jest kocioł grzewczy z podajnikiem. Czym on się wyróżnia i dlaczego warto go kupić?

Sezon grzewczy w naszym klimacie trwa prawie pół roku. Polacy najczęściej wykorzystują węgiel, gaz oraz drewno, aby ogrzać swoje domy. Właściciele średnich i dużych posesji muszą liczyć się ze sporymi wydatkami na paliwo grzewcze. Jednak to dopiero połowa zmartwień. W przypadku pieca, gdzie spalany jest węgiel lub drewno, należy dodatkowo wziąć pod uwagę, że palenisko trzeba codziennie rozpalać oraz doglądać je i uzupełniać paliwo. Należy również zadbać o regularne czyszczenie kotła, usuwanie popiołu i kontrolowanie temperatury w palenisku. Na szczęście rozwój technologii przyczynił się do automatyzacji tych czynności. Osoby, które wymieniają stare, tradycyjne piece, coraz chętniej decydują się na nowoczesne kotły z automatycznym podajnikiem, szczególnie te, produkowane przez firmę Stefaniak w Pleszewie. Jakie zalety posiada taki typ pieca i dlaczego warto zainwestować właśnie w taki kocioł?

Zalety kotła z automatycznym podajnikiem

Koszt tego typu pieca jest nieco większy, niż w przypadku standardowego kotła, jednak inwestycja bardzo szybko się zwraca. Kocioł z podajnikiem idealnie sprawdza się w domach jednorodzinnych, szkołach, gospodarstwach wiejskich i pawilonach handlowo-usługowych. Poniższe argumenty przekonują właścicieli budynków do zakupu takiego pieca:

  • oszczędność czasu - zamiast dokładania paliwa do pieca co kilka godzin, wystarczy raz na kilka lub kilkanaście dni uzupełnić zapasy opału w podajniku;

  • automatyczna regulacja temperatury - banalny w obsłudze panel sterowania, dzięki któremu można dostosować wymagane wartości, np. temperaturę wody;

  • przyjazny środowisku - Kocioł z podajnikiem emituje mniej zanieczyszczeń niż węgiel i posiada atest ekologiczny;

  • oszczędność miejsca - kotły na ekogroszek posiadają podajniki, gdzie przechowywane jest paliwo. Sam ekogroszek sprzedawany jest w workach, dzięki czemu bez problemów można go kupić i uzupełniać zapasy według potrzeb;

  • ekonomiczne spalanie - z tej samej ilości spalonego paliwa uzyskuje się więcej ciepła w porównaniu do tradycyjnych pieców;

  • dowolność w wyborze paliwa - użytkownik może wybrać dowolne paliwo (miał, węgiel, ekogroszek, pellet) zależenie od ceny lub dostępności na rynku;

  • wysoka wytrzymałość - piec z podajnikiem nie jest podatny na częste usterki, np. wywołane przez nieodpowiednią granulację paliwa.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.