Artykuł sponsorowany

Czy warto kupować tapety online?

Czy warto kupować tapety online?

Przez Internet kupujemy coraz częściej i chętniej. O ile jednak nie mamy żadnego problemu z nabyciem w ten sposób np. książki, o tyle w przypadku niektórych produktów mogą się tu pojawić pewne wątpliwości. Produktem takim są choćby tapety. Intuicja podpowiada, że lepiej byłoby je zobaczyć na własne oczy, dotknąć, a dopiero potem decydować się na ewentualny zakup. Czy jednak jest ona słuszna? Naświetlamy to zagadnienie.

Wygoda

Niezaprzeczalnym plusem sklepów internetowych – i to nie tylko z tapetami – jest z pewnością możliwość zrobienia zakupów bez wychodzenia z domu, siedząc w przysłowiowych kapciach i dresie. Po dokonaniu płatności online czekamy już tylko na przesyłkę, która w dobie kurierów dostarczona zostaje nam pod drzwi. Dzięki informacjom podanym na stronie danego sklepu wiemy również dokładnie, w jakim czasie nastąpi doręczenie.

Większy wybór

Plusem kupowania tapety przez Internet jest też możliwość przejrzenia setek, jeżeli nie tysięcy wzorów. Od przybytku głowa nie boli, zwłaszcza że do dyspozycji mamy wygodne narzędzia ułatwiające selekcję. Tapety pogrupować można kolorystycznie, tematycznie, cenowo czy producentami, jak również w zależności od rodzaju zastosowanego w ich produkcji podłoża, definiującego z kolei sposób montażu na ścianie.

Niższe ceny

W związku z brakiem konieczności składowania towarów w sklepie stacjonarnym sprzedawcy tapet online mogą pozwolić sobie na przedstawienie klientom nie tylko znacznie szerszego asortymentu, ale też bardziej atrakcyjnych cen. Mało tego – czasem te ostatnie można wręcz negocjować, jeśli trafimy gdzieś indziej na korzystniejszą ofertę. Taką możliwość daje chociażby sklep Kraina Barw.

Możliwość zwrotu

Postawę „frontem do klienta” przyjmuje on też w kwestii zwrotu zamówionego produktu, jeśli nie odpowiada on wyobrażeniom powziętym na podstawie zdjęć i opisów zamieszczonych na stronie www. Zgodnie z prawem w przypadku zakupu poczynionego przez Internet mamy 14 dni na dokonanie takiego zwrotu bez podania przyczyny, tymczasem Kraina Barw daje swym klientom aż trzy tygodnie na spokojne zastanowienie się, czy na pewno są usatysfakcjonowani. Oczywiście nie zwrócimy tapety, którą próbowaliśmy już przykleić do ściany. Gdyby się jednak okazało, że np. jej faktura czy kolor nie pasują do danego wnętrza albo że wybrany wzór jest zbyt duży – jak najbardziej kwalifikuje się to powyższej procedury. Rozwiązany zostaje tym samym problem „kota w worku”, generujący bodaj największe obawy związane z zakupem tapet online.

Dobre rady na koniec

Zawsze natomiast warto zminimalizować ewentualne ryzyko, porównując zdjęcia ze strony na ekranie komputera i chociażby smartfona, bo ustawienia wyświetlacza mogą przekłamywać kolory. Warto też w razie wątpliwości poprosić dany sklep o dodatkowe zdjęcia, np. wykonane pod kątem, tak by było widać fakturę, jak również dopytać o wszelkie szczegóły. Doświadczony personel na pewno będzie gotowy do udzielenia nam najbardziej nawet drobiazgowych odpowiedzi, zdając sobie sprawę, jak ważną kwestią potrafi być wybór  tapety idealnej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.