Zalety dystrybutora wody w miejscu pracy
Dystrybutory wody sprawdzają się dziś w wielu przestrzeniach publicznych: w urzędach, bankach, przychodniach. Ale coraz częściej instaluje się je także w biurowcach. Okazuje się, że te funkcjonalne urządzenia sprawdzają się w miejscach, w których na co dzień się przebywa i pracuje. Co więcej, ich zakup oraz eksploatacja są opłacalne. Dlaczego warto inwestować w tego typu rozwiązanie?
Spełnianie podstawowej potrzeby
Woda to życie. To często wygłaszane zdanie ma w sobie większą mądrość, niż się wydaje. Różne szacunki mówią o tym, że człowiek powinien codziennie wypijać minimum 1,5 litra wody. To około jedna duża plastikowa butelka.
Podczas zabieganego tygodnia nie każdy pamięta o regularnym nawadnianiu się. Tymczasem jest to bardzo ważne. Nie chodzi wyłącznie o kwestie zdrowotne (choć jest to zdecydowanie najbardziej istotne kryterium).
W grę wchodzi także codzienna efektywność, szczególnie podczas upałów. Jeśli człowiek jest odwodniony i odczuwa suchość w gardle, dużo trudniej mu się skupić.
Dystrybutory wody, na przykład te dostarczane przez firmę Jaas Kontenery, mają to do siebie, że niemal zawsze są pełne. Co ważne, można z nich korzystać praktycznie w nieograniczonym stopniu.
Pracownicy, mając nieskrępowany dostęp do firmowego „źródła” wody, mają większy impuls do tego, by faktycznie z niej korzystać. Mogą robić to zawsze wtedy, gdy mają taką potrzebę albo gdy po prostu przechodzą obok urządzenia.
Kwestia ekologii
Kupując zgrzewki wody codziennie, generuje się sporo plastikowych odpadów. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że w średniej wielkości firmie, pracowników jest 50, to każdego dnia wyrzuca się 50 butelek PET. Pomyśl tylko, ile to śmieci w skali miesiąca.
Z dystrybutorami jest inaczej. Dostarczane regularnie pod wskazany adres bukłaki z wodą są wielorazowego użytku. Zużywając jeden duży pojemnik, można go napełnić ponownie i oddać kolejnemu klientowi. W ten sposób nie generuje się jednorazowych zanieczyszczeń.
Korzystny wizerunek
Opisywane urządzenia podnoszą wizerunek firmy. Pokazują, że dane przedsiębiorstwo ceni sobie ekologię oraz troszczy się o potrzeby pracowników i kontrahentów.
Pozytywny wizerunek instytucji zwykle buduje się latami, inwestując w to sporo pieniędzy. Ale jedna „część składowa”, w postaci dystrybutorów wody, wcale nie kosztuje majątku. Okazuje się, że jest to całkiem opłacalne.
Poza tym warto przecież pamiętać o tym, że oprócz aspektu wizerunkowego, zyskuje się całoroczną funkcjonalność. Zatem na pewno warto do tego dopłacić.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana