Artykuł sponsorowany

Ulotka dźwignią handlu – zadbaj o jakość jej wydruku

Ulotka dźwignią handlu – zadbaj o jakość jej wydruku
W ostatnich latach ulotki stały się bardzo powszechną, a przez to ważną oraz skuteczną formą reklamy. Są one rodzajem druków bezadresowych, które najczęściej pojawiają się na ulicach, klatkach schodowych lub w skrzynkach pocztowych. Decydując się na taką formę marketingu trzeba zadbać o wygląd ulotek. Ważne jest, aby znaleźć drukarnię, która dzięki swojemu profesjonalizmowi oraz najnowszej technologii zapewni nam najwyższą jakość wydruku. Warto zajrzeć na przykład na stronę Drukarni Kolumb. W jej ofercie znajdują się ulotki proste oraz ulotki składane, czyli foldery. Sklep internetowy oferuje ich pełny asortyment: od tradycyjnych A4 nawet do tak małych jak DL, z uwzględnieniem różnych wariantów, wszystko to dowolnie według pomysłu czy potrzeby klienta.

Kolportaż

Kiedy już zdecydujemy się na formę reklamy, jaką są ulotki, następuje pora na to, aby zaplanować ich dystrybucję. Wbrew pozorom nie jest to łatwe zadanie, ponieważ, jak się okazuje, większość akcji ulotkowych przeprowadzana jest w zły, nieskuteczny sposób. Na samym początku trzeba zadać sobie pytanie: kim jest odbiorca naszych usług? Które miejsce jest najbardziej odpowiednie do kolportażu ulotek? Kogo zatrudnić, aby nasza akcja się powiodła? Jeśli oferta kierowana jest do młodych ludzi (na przykład nowa linia kosmetyków), najlepiej będzie zatrudnić osobę młodą, schludną i zlecić jej wręczanie ulotek chociażby przed szkołami, uczelniami czy miejscami uczęszczanymi przez młodzież.

Wygląd ulotki

Jak ma wyglądać ulotka, aby przyniosła nam sukces? Przede wszystkim treść na ulotce powinna być starannie wyselekcjonowana. Nie może być na niej zbyt dużo informacji: musimy pamiętać o tym, aby zawrzeć w niej to, co najważniejsze, jednak nie możemy zapomnieć chociażby o adresie naszej placówki czy małej mapie z zaznaczonym miejscem, w którym się ona znajduje. Warto również pamiętać o tym, że ulotka musi wyglądać zachęcająco, przyciągać czymś wzrok hipotetycznego klienta. Zazwyczaj jest tak, że po otrzymaniu ulotki w ogóle na nią nie zerkamy, a co więcej, chcąc się jej jak najszybciej pozbyć, rozglądamy się za pobliskim koszem. Dlatego właśnie projekt graficzny ulotki jest bardzo ważny: musi to być coś, co zainteresuje osobę, która otrzymała ulotkę. Dobrym pomysłem jest uświadomienie odbiorcy, że zatrzymanie takiej ulotki wiąże się z otrzymaniem jakichś korzyści, na przykład poprzez umieszczenie na niej rabatu. Trzeba pamiętać o tym, że liczy się też jakość wydruku ulotek. Mimo iż ulotki to forma reklamy, która pozwala osiągnąć zadowalający efekt przy stosunkowo niskich kosztach produkcji, trzeba uświadomić sobie, że dobór odpowiedniej, sprawdzonej drukarni jest również ważny. Warto wybrać taką firmę, która nie zajmuje się tylko ulotkami, a ma w swojej ofercie również inne usługi z branży poligraficznej, jak na przykład wspomniana już wyżej drukarnia internetowa drukarniakolumb.pl. Dzięki temu możemy rozplanować akcję marketingową, która swoim zasięgiem będzie obejmowała nie tylko ulotki, ale również plakaty czy banery. W reklamie liczy się bowiem pomysłowość.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.