Artykuł sponsorowany

Targi handlowe i wystawy – jaki rodzaj namiotu wybrać?

Targi handlowe i wystawy – jaki rodzaj namiotu wybrać?
Organizacja targów handlowych podczas których swoje produkty prezentują liczne firmy, często z odległych miejsc to nie lada wyzwanie. Należy bowiem tak zaplanować rozmieszczenie stoisk na hali czy na świeżym powietrzu aby każdy z przybyłych gości mógł swobodnie poruszać się między stoiskami wystawców i bez problemu odnaleźć się w ich gąszczu. Które namioty wystawowe wybrać?

Funkcje stoiska firmowego podczas targów

Przed wyborem namiotu, który stanowić będzie stoisko dla wystawcy należy zastanowić się nad funkcjami jakie spełniać ma takie miejsce. Przede wszystkim ma ono służyć nie tyle samym wystawcom, co uczestnikom targów, czyli potencjalnym klientom, którzy mają okazję do zapoznania się z wystawianym produktem. Należy zadbać aby produkt był odpowiednio widoczny, niczym nie zasłonięty a jednocześnie ochroniony przed ewentualnymi warunkami pogodowymi jak deszcz czy wiatr. Namiot musi też być dobrze wykonany i po prostu ładny, gdyż estetyka jest tym czynnikiem, na który wiele osób w pierwszej kolejności zwraca uwagę. Jeśli namiot na naszym stoisku będzie nieestetyczny, na pewno stracimy wielu potencjalnych klientów, którzy pójdą do namiotu konkurencji. W przypadku, gdy impreza plenerowa odbywa się w wielkopowierzchniowym namiocie, pod którym umieszczone są stoiska wystawców namiot musi być przede wszystkim pojemny, dobrze oświetlony i solidnie wykonany aby mógł sprostać zadaniu ugoszczenia wystawców i uczestników.

Namiot dla wystawcy

Jeżeli jesteśmy jednym z wystawców, którzy chcą zaprezentować swoje produkty musimy wybrać taki namiot, który będzie cechował się otwartością na przestrzeń. Ma on przede wszystkim zachęcać uczestników do wejścia do środka – nie może być więc mowy o zamkniętych czterech ścianach. Dobrym wyborem będzie więc namiot ekspresowy z oferty firmy DAS COMPANY. Stanowi on idealną ochronę dla stoiska mobilnego. Możemy go szybko rozłożyć, a po zakończeniu targów równie szybko złożyć. Jest przestrzenny i prosty w obsłudze.

Namiot dla organizatora targów

Jeśli natomiast naszą rolą jest nie tyle przygotowanie jednego stoiska ale organizacja całych targów warto zastanowić się nad dużymi namiotami handlowymi czy wystawowymi. Targi odbywające się na świeżym powietrzu mogą składać się z wielu małych stanowisk namiotowych poszczególnych wystawców, jak również z jednego lub kilku dużych namiotów, pod którymi zmieści się wiele stoisk. To drugie rozwiązanie jest o tyle korzystne, że daje większą swobodę samym wystawcom, którzy na pewno chętniej skorzystają z zaproszenia na targi. Nie muszą bowiem przejmować się przygotowywaniem namiotu. Namioty wystawowe charakteryzują się transparentnym dachem, dzięki czemu do wnętrza wpada dużo światła. Umożliwia to świetną prezentację stoisk znajdujących się w środku. Namioty handlowe dedykowane są natomiast wystawom, w których udział bierze dużo gości, świetnie chronią bowiem przed ewentualnym deszczem czy wiatrem. Warunki pogodowe to jedyne zaś, czego nie może zagwarantować dobrze przygotowany organizator targów. Źródło: DAS COMPANY – pawilony ogrodowe

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.