Artykuł sponsorowany

Szukasz miejskiego crossovera? Postaw na Forda EcoSport!

Szukasz miejskiego crossovera? Postaw na Forda EcoSport!
Wybór w zakresie crossoverów klasy miejskiej jest obecnie na tyle duży, że każdy, kto jest zainteresowany nabyciem takiego pojazdu, znajdzie model odpowiadający własnym potrzebom. Spośród wielu sprawdzonych opcji warto wskazać na Forda EcoSport drugiej generacji.

Ford EcoSport II – co trzeba o nim wiedzieć?

Ford EcoSport drugiej generacji swój debiut miał w 2012 r. W Europie jest produkowany od 2014 r., początkowo jako SUV, potem jako crossover klasy miejskiej.  Zgodnie z nową polityką oszczędnościową Ford podjął kilka lat temu decyzję o wycofaniu tego modelu z wielu rynków, co do dziś jest konsekwentnie realizowane przez amerykańskiego giganta. W 2017 r. samochód przeszedł lifting. Doczekał się kilku wersji silnikowych oraz wyposażeniowych. Wśród polskich kierowców spore zainteresowanie wzbudzają używane egzemplarze w świetnym stanie techniczny, ale również i nowy Ford EcoSport prosto z salonu to kusząca propozycja, której nie sposób odmówić zalet.

Ford EcoSport II – komfort i wygoda

Przez klientów salonu Autoplaza druga generacja Forda EcoSport chwalona jest nie tylko za trakcyjny i nowoczesny wygląd, ale także za wygodę. Samochód umożliwia podróżowanie w komfortowych warunkach i zapewnia bezpieczeństwo nawet w trudnych warunkach – a to za sprawą napędu na cztery koła uruchamiającego się podczas jazdy po mokrej lub oblodzonej nawierzchni. Pomimo tego, że wnętrze samochodu zostało wykończone elementami z tworzyw sztucznych, jest ono niezwykle funkcjonalne i ergonomiczne. Nie ma tu żadnych zbędnych przycisków. Zarówno kierowca, jak i pasażerowie, mogą się cieszyć całkiem dużą przestrzenią. Wypada tu nadmienić, że auto nie ma super mocnych jednostek napędowych, ale w kwestii spalania jest w stanie pozytywnie zaskoczyć właściciela, co w dobie stale rosnących cen paliw ma niebagatelne znaczenie. Decydując się na zakup egzemplarza z drugiej ręki, trzeba pamiętać o starannej selekcji ofert. Auto nie może mieć wad, które znacząco wpłyną na jego użytkowanie. Zakupu trzeba dokonać od sprawdzonego sprzedawcy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.