Artykuł sponsorowany

Roll-up’y – Tani i skuteczny sposób prezentacji firmy

Roll-up’y – Tani i skuteczny sposób prezentacji firmy

O tym, że reklama jest dźwignią handlu nie trzeba przekonywać nikogo, kto prowadzi własny biznes – nie tylko związany z handlem. Na przestrzeni wieków sposoby reklamowania swoich usług zmieniały się – obecnie firmy mają swojej dyspozycji wiele różnych jej form. Jedną z nich, cieszącą się bardzo dużą popularnością, jest roll-up.

O tym, że reklama jest dźwignią handlu nie trzeba przekonywać nikogo, kto prowadzi własny biznes – nie tylko związany z handlem. Na przestrzeni wieków sposoby reklamowania swoich usług zmieniały się – obecnie firmy mają swojej dyspozycji wiele różnych jej form. Jedną z nich, cieszącą się bardzo dużą popularnością, jest roll-up.

Czym jest roll-up?

Roll-up to rodzaj reklamy zewnętrznej – potocznie nazywane są stojakami reklamowymi. Każdy egzemplarz składa się z czterech elementów:
  • Planszy reklamowej wykonanej z wytrzymałego, ale miękkiego tworzywa, np. winylowego.
  • Kasety z systemem rolującym
  • Listwy zaciskowej
  • Wysięgnika
Po rozłożeniu roll-up przypomina nieco flagę, rozciągniętą między listwą zaciskową, zamocowaną na pionowy, składanym wysięgniku, a kasetą, stojącą na podłodze. Po zdjęciu listwy z wysięgnika, mechaniczny system rolujący zaczyna zwijać planszę, chowając ją w metalowej kasecie. Wysięgnik można złożyć i również schować w oddzielnej przegrodzie kasety.

Zalety roll-up’ów

Roll-upy posiadają wiele zalet, które sprawiły, że korzysta z nich ogromna masa przedsiębiorstw ze wszelkich możliwych branż. Zalety te to:
  • Bardzo łatwy montaż – do rozłożenia reklamy w tym formacie wystarczy kilka chwil i praktycznie jeden ruch ręką.
  • Bezpieczeństwo reklamy – metalowa kaseta zabezpiecza złożoną reklamę zarówno przez uszkodzeniami mechanicznymi, jak i wpływem czynników środowiskowych, np. promieniowanie słonecznym czy wilgocią.
  • Łatwy transport – roll-up’y są lekkie a po złożeniu mają również niewielkie rozmiary, dlatego można go łatwo przenosić z miejsca w miejsce i bez problemy przechowywać. To wszystko sprawia, że roll-up to reklama wielokrotnego użytku
  • Możliwość wymiany planszy reklamowej – po zakończeniu konkretnej kampanii reklamowej planszę można zmienić na inną, dzięki czemu nie ponosimy kosztów zakupu kolejnych metalowych kaset.

Gdzie roll-up’y znajdują zastosowanie?

-Roll-up to bardzo popularna forma reklamy zewnętrznej – mówi przedstawiciel firmy Partnerwreklamie.pl - Firmy wykorzystują ją przede wszystkim na wszelkiego rodzaju wydarzeniach: konferencjach, kongresach, szkoleniach, targach, spotkaniach biznesowych i innych eventach, które mają miejsce poza siedzibą firmy. Sprawdzą się również jako element wystroju biura, podkreślając tym samym profesjonalizm biura.

Ile kosztuje roll-up?

Jeden roll-up, czyli plansza reklamowa wraz z kasetą z mechanizmem i stelażem to koszt około 200 złotych. W cenę wliczony jest wydruk projektu. Warto jednak pamiętać o tym, że plansze można wymieniać, co oznacza, że przy zmianie kampanii reklamowej poniesiemy już mniejsze koszty – jedna kaseta może nam z powodzeniem służyć przez wiele lat. To sprawia, że roll-up jest bardzo ekonomiczną formą reklamy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.