Artykuł sponsorowany

Rodzaje systemów ekspozycyjnych wewnętrznych

Rodzaje systemów ekspozycyjnych wewnętrznych

Systemy ekspozycyjne pozwalają na poinformowanie potencjalnych klientów o ofercie, a także innych informacjach. To swego rodzaju nośnik treści reklamowych. Takie systemy mogą być wykorzystywane zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku. Najczęściej są one stosowane okazjonalnie. Jakie są najpopularniejsze rodzaje systemów ekspozycyjnych wewnętrznych?

Systemy ekspozycyjne wewnętrzne 

Na rynku znaleźć można różne systemy ekspozycyjne wewnętrzne. Nie są one tak wytrzymałe na działanie czynników atmosferycznych jak modele zewnętrzne, ponieważ zostały stworzone z myślą o wykorzystaniu w budynku. Są dostępne w dziesiątkach wariantów, dlatego można dopasować je do typu prezentowanej reklamy, a także miejsca, w którym ma się ona znaleźć.

Wśród takich systemów można wyróżnić:

  • banery reklamowe,
  • ścianki reklamowe,
  • roll-upy,
  • flagi plażowe,
  • ścianki pop-up,
  • ścianki mobilne,
  • ścianki łukowe,
  • stoliki targowe,
  • ramy aluminiowe,
  • ramy drewniane,
  • stojaki plażowe,
  • namioty,
  • maszty przenośne.

Systemy ekspozycyjne to także wiele innych produktów, które w pełnej okazałości można obserwować m.in. podczas targów. Znaczenie ma ich poprawne połączenie, by mogły się dopełniać i jeszcze lepiej przekazywać treść reklamową. Poszczególne systemy reklamowe są dostępne w różnych rozmiarach, a niektóre z nich mają także udogodnienia w postaci podświetlanych elementów. Takie produkty znajdziesz m.in. w ofercie sklepu Display Planet. To szeroki wybór systemów ekspozycyjnych, idealnych na wszelkiego rodzaju targi i inne wydarzenia.

Gdzie stosuje się systemy ekspozycyjne wewnętrzne? 

Systemy ekspozycyjne wewnętrzne pojawiają się powszechnie w budynkach, takich jak urzędy, biura, szkoły czy placówki kulturalne. Mogą znajdować się też w lokalach usługowych i handlowych, a także obiektach użyteczności publicznej. Są stosowane również podczas różnego rodzaju wydarzeń, na przykład konferencji, targów czy spotkań biznesowych.

Takie systemy ekspozycyjne są mobilne, dlatego w razie konieczności można z łatwością zmienić ich ustawienie. W większości miejsc stosuje się je okazjonalnie, na przykład na czas danego wydarzenia. W innych są one regularnie przestawiane. Wykorzystanie takich systemów zależy wyłącznie od potrzeb i wizji danego użytkownika.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.