Artykuł sponsorowany

Pozycjonowanie a najnowsze wymogi Google

Pozycjonowanie a najnowsze wymogi Google

Aby spełnić najnowsze wymogi najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie należy zastosować się do kilku praktyk. Skuteczne pozycjonowanie to więcej niż tylko lokata - realnie przekłada się na aspekty praktyczne. Są to elementy mające głównie na uwadze użyteczność strony oraz jej przyjazność dla nowych użytkowników.

Pozycjonowanie stron w Google to system świadomy i dlatego promuje tego rodzaju witryny. Przykłady kryteriów wpływających na SEO:

  • Responsywność strony to obecnie jeden z najważniejszych elementów. Oznacza on przyjazność dla urządzeń mobilnych. Na dzień dzisiejszy większość zakupów dokonuje się za pomocą smartfonów lub tabletów. Powód ten przekłada się na to, że strona internetowa musi być przyjazna dla tego rodzaju urządzeń. 

  • Innym podstawowym aspektem dotyczącym korzystania ze strony jest jej szybkość. Jeśli witryna jest wolna, wtedy klienci zniechęceni i długim czasem oczekiwania nie dokonają zakupów. Na prędkość strony wpływa wiele aspektów. Przykładowo są to zdjęcia w wysokiej rozdzielczości albo obecność filmików. 

  • Ważnym elementem jest także bezpieczeństwo strony czyli to czy dana witryna chroni swoich użytkowników. Jeśli tego nie robi wtedy jest gorzej pozycjonowana i nikt, nie zaufa takiemu sklepu internetowemu w obawie przed wypływem danych osobistych.

  • Kluczowym elementem jest także jakość prezentowanych treści. Ten punkt wymaga jednak osobnego omówienia. Wpływa na pozycjonowanie stron internetowych i nie tylko.

Usługa pozycjonowania stron ma zwykle na celu poprawę tych i wielu innych czynników rankingowych, na które zwracają uwage roboty wyszukiwarki.

Budowanie odpowiedniego contentu

Często powtarzaną frazą jest - "Content is the King". Oznacza to tyle, że prezentowane treści odgrywają kluczowe znaczenie przy pozycjonowaniu się strony. Są one także ważne dla klienta, aby widział co reprezentuje sobą dana marka. Elementami, które z pewnością przełożą się na pozytywne wrażenie użytkowników jest budowanie autorytetu, zbieranie informacji jedynie ze sprawdzonych źródeł oraz podawanie konkretnych faktów. Tego rodzaju treści na stronie z pewnością przyciągną jak największą publikę oraz wspomogą pozycjonowanie.

Przykładem takiego działania jest prowadzenie blogów tematycznych związanych ze sprzedawanym produktem. Dla przykładu, firmy sportowe zajmujące się sprzedażą suplementów, które omawiają w jaki sposób je dozować i dla kogo są przeznaczone, dają różne rady dotyczące sprzętu na siłowni, bądź wykonywanych ćwiczeń. Dzięki temu przyciągają znacznie więcej klientów oraz zwiększają prawdopodobieństwo tego, że ktoś skorzysta z ich usług zakupując suplementy.

Klienci widzą, że portal jest profesjonalny. Daje im dobre rady, więc przekładają tą wiedzę na zakup. Internauci posiadają świadomość tego, że profesjonalnie prowadzona strona często będzie przekładała się na profesjonalną usługę. Agencja SEO zoptymalizuje każdą stronę pod kątem słów kluczowych. Co więcej da wiele praktycznych rad oraz zastosuje odpowiednie elementy, co przełoży się na zwiększenie bazy klientów.

Artykuł powstał przy wsparciu agencji SEO Artefakt.pl

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.