Podświetlane tablice miejskie sposobem na skuteczne dotarcie do klienta
Jeśli chcemy dziś zdobyć klientów, musimy zadbać o to, by nasza firma się wyróżniała. Ogromne znaczenie mają tu przede wszystkim wszelkiego rodzaju aspekty wizualne, takie jak dobre logo, spójna identyfikacja wizualna, barwy reprezentujące naszą firmę… Jeśli jednak mamy zostać dostrzeżeni w mieście, poza kolorem, warto też postawić na światło – to ono przyciąga wzrok po zmroku. Dlatego warto zainwestować w podświetlane tablice reklamowe.
Reklama, która się wyróżnia
Przestrzeń miejska jest przesycona różnego rodzaju przekazami reklamowymi. Każdy, kto prowadzi jakiś biznes lub organizuje wydarzenie kulturalne, chce, by informacja o jego działalności dotarła do potencjalnych klientów. Przez to reklam w mieście jest tak wiele, że przestajemy na nie zwracać uwagę. Nawet dobrze zaprojektowany plakat czy logo nie przyciągną wzroku, jeśli tuż obok mamy dziesiątki innych komunikatów reklamowych. Mieszkańcy miast z czasem uodparniają się na taki przekaz, bo przecież nie da się czytać każdej reklamy z uwagą. Na szczęście, jest kilka sposobów na to, by wyrwać się z reklamowej szarej masy i przyciągnąć wzrok potencjalnych klientów. Najprostszy sposób to wykorzystanie świateł – czyli reklamy z podświetleniem, które wykonuje firma TechgrafQ.Czym są citylights rolepostery?
Citylights to podświetlane tablice reklamowe, które spotkamy w większości dużych miast. Takie reklamy cieszą się dużą popularnością i są skuteczne. Dlatego też citylights są najpopularniejszą formą reklamy outdoorowej. Podświetlane tablice pozwalają odpowiednio wyeksponować reklamę, od razu przyciągają wzrok i – co bardzo istotne – są wyraźne i czytelne nawet po zmroku. Przydaje się to zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym, kiedy ciemno robi się już o 16. Taka reklama pracuje na naszą firmę przez całą dobę.Jak skutecznie stosować miejskie reklamy podświetlane?
Reklamy typu citylights zobaczyć możemy przede wszystkim w centrach miast – tam gdzie jest duże natężenie ruchu. Najczęściej umieszcza się je na przystankach komunikacji miejskiej, albo tam, gdzie wielu ludzi przemieszcza się pieszo – na deptakach. Tam taka reklama sprawdza się doskonale, nie jest to jednak jedyne zastosowanie podświetlanych tablic reklamowych. Dobrym pomysłem jest także stosowanie takich reklam wewnątrz budynków – na dworcach i lotniskach, ale także w centach handlowych, dużych biurowcach, a czasem także w instytucjach kultury, reklamy podświetlane zwracają uwagę i dobrze się prezentują.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana