Artykuł sponsorowany

Podświetlane tablice miejskie sposobem na skuteczne dotarcie do klienta

Podświetlane tablice miejskie sposobem na skuteczne dotarcie do klienta

Jeśli chcemy dziś zdobyć klientów, musimy zadbać o to, by nasza firma się wyróżniała. Ogromne znaczenie mają tu przede wszystkim wszelkiego rodzaju aspekty wizualne, takie jak dobre logo, spójna identyfikacja wizualna, barwy reprezentujące naszą firmę… Jeśli jednak mamy zostać dostrzeżeni w mieście, poza kolorem, warto też postawić na światło – to ono przyciąga wzrok po zmroku. Dlatego warto zainwestować w podświetlane tablice reklamowe.

Reklama, która się wyróżnia

Przestrzeń miejska jest przesycona różnego rodzaju przekazami reklamowymi. Każdy, kto prowadzi jakiś biznes lub organizuje wydarzenie kulturalne, chce, by informacja o jego działalności dotarła do potencjalnych klientów. Przez to reklam w mieście jest tak wiele, że przestajemy na nie zwracać uwagę. Nawet dobrze zaprojektowany plakat czy logo nie przyciągną wzroku, jeśli tuż obok mamy dziesiątki innych komunikatów reklamowych. Mieszkańcy miast z czasem uodparniają się na taki przekaz, bo przecież nie da się czytać każdej reklamy z uwagą. Na szczęście, jest kilka sposobów na to, by wyrwać się z reklamowej szarej masy i przyciągnąć wzrok potencjalnych klientów. Najprostszy sposób to wykorzystanie świateł – czyli reklamy z podświetleniem, które wykonuje firma TechgrafQ.

Czym są citylights rolepostery?

Citylights to podświetlane tablice reklamowe, które spotkamy w większości dużych miast. Takie reklamy cieszą się dużą popularnością i są skuteczne. Dlatego też citylights są najpopularniejszą formą reklamy outdoorowej. Podświetlane tablice pozwalają odpowiednio wyeksponować reklamę, od razu przyciągają wzrok i – co bardzo istotne – są wyraźne i czytelne nawet po zmroku. Przydaje się to zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym, kiedy ciemno robi się już o 16. Taka reklama pracuje na naszą firmę przez całą dobę.

Jak skutecznie stosować miejskie reklamy podświetlane?

Reklamy typu citylights zobaczyć możemy przede wszystkim w centrach miast – tam gdzie jest duże natężenie ruchu. Najczęściej umieszcza się je na przystankach komunikacji miejskiej, albo tam, gdzie wielu ludzi przemieszcza się pieszo – na deptakach. Tam taka reklama sprawdza się doskonale, nie jest to jednak jedyne zastosowanie podświetlanych tablic reklamowych. Dobrym pomysłem jest także stosowanie takich reklam wewnątrz budynków – na dworcach i lotniskach, ale także w centach handlowych, dużych biurowcach, a czasem także w instytucjach kultury, reklamy podświetlane zwracają uwagę i dobrze się prezentują.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.