Artykuł sponsorowany

Po targach. Dalszy żywot stoiska wystawienniczego

Po targach. Dalszy żywot stoiska wystawienniczego

Targi branżowe należą do najważniejszych wydarzeń w roku dla wielu przedsiębiorstw. Stanowią one idealną okazję do nawiązania relacji biznesowych, zwrócenia uwagi potencjalnych klientów oraz przedstawienia nowych produktów. Dlatego tak ważne jest, żeby zaprezentować się na targach przy pomocy dobrze wykonanego stoiska. Co jednak dzieje się ze stoiskami już po zakończeniu imprezy?

Stoiska jednorazowe

To, co stanie się ze stoiskiem po zakończeniu imprezy w dużej mierze zależy od tego, w jakim celu zostało zaprojektowane i wyprodukowane. Stoiska jednorazowe, jak sama nazwa wskazuje, to stoiska wykonywane specjalnie pod konkretną imprezę branżową i w jednym, konkretnym celu – na przykład do zaprezentowania zupełnie nowego produktu w ofercie firmy. Po zakończeniu takiej imprezy stoisko jest zazwyczaj z powrotem rozbierane na części, które następnie mogą znaleźć zastosowanie na innych stoiskach. Koszt wykonania takiej konstrukcji jest zazwyczaj bardzo wysoki, szczególnie biorąc pod uwagę, że po zakończeniu targów czy innych imprez stoisko przestaje istnieć i nie można go już więcej wykorzystać. Z drugiej strony takie unikatowe stoisko może bardzo pozytywnie wpłynąć na odbiór marki przez potencjalnych klientów.

Stoiska wielokrotnego użytku

Alternatywnym rozwiązaniem są stoiska, które po zakończeniu imprezy można złożyć i wykorzystać później na podobnej imprezie. Jakie są ich plusy?

- Przede wszystkim nie musimy martwić się projektem stanowiska na kolejnych targach czy innych eventach – wyjaśnia przedstawiciel firmy Art.-CoDzięki temu możemy poświęcić więcej czasu na planowanie naszego udziały w targach, na przykład rozważyć w jakim celu się tam wystawiamy i przygotować odpowiednią ofertę dla klientów.

Rozwiązanie takie wydaje się korzystniejsze z ekonomicznego punktu widzenia – znaczący koszt, czyli zaprojektowania i wykonania elementów stoiska, ponosimy raz. Jeśli stoisko jest wykonane z dobrych materiałów, możemy je wykorzystywać tak długo, jak tylko będzie odpowiadać naszym potrzebom. Z drugiej strony rozwiązanie to może sprawiać również pewne problemy. Przede wszystkim: musimy dysponować miejscem, w którym stoisko będzie przechowywane poza targami – a to wiąże się z kosztami, szczególnie, że magazyn do przechowania stoiska powinien być suchy i ciepły, by ograniczyć niszczenie komponentów. Ponadto należy się liczyć z koniecznością odnowienia niektórych elementów, które w trakcie używania będą narażone na usterki. Przy realizacji stanowiska wielokrotnego użytku należy również pamiętać, że na różnych obiektach wystawienniczych panować będą różne warunki, między innymi pod względem dostępności miejsca. Dlatego zaleca się wykonywanie stanowisk z modułów, które można dowolnie łączyć, by dopasować je do obiektu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.