Artykuł sponsorowany

Kampanie AdWords – kalkulator kosztu usług

Kampanie AdWords – kalkulator kosztu usług
Prowadzisz firmę i chcesz szybko wypromować swój produkt lub usługę? Dobrym sposobem na niedrogą, a jednocześnie efektywną reklamę są kampanie AdWords, czyli płatne linki pojawiające się na głównej stronie wyszukiwarki Google. Dlaczego warto zainwestować w taką formę promocji? W porównaniu z pozycjonowaniem lub innymi działaniami z zakresu marketingu online, kampanie AdWords nie wiążą się z wysokimi kosztami. Budżet jest elastyczny i można dostosować go do aktualnych potrzeb i możliwości. Po skończeniu środków, komunikat reklamowy po prostu przestaje być widoczny. Co ważne, płacisz tylko wtedy, kiedy użytkownik kliknie w link i wejdzie na Twoją stronę. Ta forma promocji jest bardzo skuteczna ze względu na możliwość skierowania przekazu do docelowej grupy odbiorców – możesz określić m.in. miejsce zamieszkania Twoich użytkowników. To pozwoli na znaczne oszczędności.

Nie przepłacaj

Przygotowanie kampanii Adwords nie wymaga zaawansowanych umiejętności IT, ale żeby reklamy były dobrze skonfigurowane, ich realizację warto powierzyć wyspecjalizowanym wykonawcom. Odpowiednie ustawienia, dobór słów kluczowych, zachęcające grafiki i treść znacznie zwiększają prawdopodobieństwo konwersji. Jak jednak wybrać kompetentną firmę marketingową, która podejdzie do tematu z należytą starannością? Pod uwagę należy wziąć wiele elementów. Nie bez znaczenia jest portfolio. Dobrze jest zweryfikować, z kim dana agencja współpracowała, czy może pochwalić się realizacjami dla znanych marek. Ważne jest także doświadczenie i dobry kontakt. Jeśli już na początku zauważysz, że trudno znaleźć Ci „wspólny język” lub, co gorsze, osoba odpowiedzialna za wyznaczone zadanie będzie z opóźnieniem odpowiadała na Twoje maile i telefony, lepiej nie zaczynaj z nią współpracy. Kluczowym czynnikiem jest także budżet. W większości wypadków agencje rozliczają się na zasadzie prowizji. Aby wstępnie oszacować, ile zapłacisz za kampanie Adwords, możesz skorzystać z dedykowanych w tym celu kalkulatorów cen  kampanii Adwords. Po określeniu interesujących Cię parametrów – m.in. budżetu, zasięgu, miejsca wyświetlania reklamy – poznasz realny koszt netto usługi.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.