Artykuł sponsorowany

Jakie gadżety reklamowe wybrać w małej firmie?

Jakie gadżety reklamowe wybrać w małej firmie?
Aby utrzymać się na rynku i skutecznie rozwijać firmę, niezbędne jest stworzenie rozpoznawalnej i pozytywnie kojarzącej się marki. Jednym z najpowszechniej stosowanych zabiegów, służących stworzeniu i umocnieniu więzi między marką a klientem, są gadżety reklamowe. Nie wystarczy jednak podarować klientowi dowolnego drobiazgu opatrzonego logo firmy, by wywołać w nim ciepłe skojarzenia – jeśli prezent będzie nietrafiony, nie spodoba się lub nie znajdzie zastosowania w codziennym użyciu, po prostu trafi do kosza. Z tego powodu należy zastanowić się, co i komu podarujemy.

Gadżety symboliczne

Jest to kategoria upominków, które wręcza się przy szczególnych okazjach. Najczęściej są to święta Bożego Narodzenia, jednak równie dobrze mogą tymi okazjami być duże imprezy, konferencje, targi. Zadaniem tego typu upominków jest przypomnienie klientowi o obecności marki – mogą nimi być koszulki, smyczki, kubki, małe ozdoby, naklejki i inne przedmioty zaprojektowane specjalnie na daną okazję.

Gadżety funkcjonalne

Jak sama nazwa wskazuje są to drobne przedmioty, które mogą się do czegoś przydać obdarowanej osobie. Klienci najchętniej przyjmą coś, z czego będą korzystać na co dzień. Stąd również działania marketingowe wielu firm skupiają się głównie na zakupie tego typu przedmiotów. W tej kategorii może się znaleźć praktycznie wszystko – od naczyń takich jak kubki, przez drobne sprzęty biurowe (długopisy, notesy) poprzez bardziej zaawansowane urządzenia elektroniczne (myszki komputerowe, powerbanki, zegary i zegarki). Przy wyborze takich gadżetów powinniśmy zwrócić uwagę przede wszystkim na dwie rzeczy:
  • Funkcjonalność gadżetu w danej branży – obdarowanie klienta prezentami, z których nie będzie on korzystał nie jest dobrym pomysłem, najpewniej taka rzecz wyląduje na dnie szuflady lub w koszu, przez co nie będzie spełniać najważniejszej z naszego punktu widzenia funkcji, czyli przypominania klientowi o marce. Wybierajmy gadżety pod kątem branży, w którą celujemy. Jeśli np. naszym targetem są firmy specjalizujące się w sprzedaży, a jej pracownicy często korzystają z telefonów i innych przenośnych sprzętów, to powerbank z pewnością będzie bardzo użytecznym gadżetem.
  • Jakość prezentu – zadaniem gadżetu jest tworzenie więzi z klientem i tworzenie pozytywnych skojarzeń. Trudno ten efekt osiągnąć, jeśli podarowany prezent jest słabej jakości, nie spełnia poprawnie swojego zadania, psuje się. Może to bardzo negatywnie odbić się na naszym ogólnym wizerunku – gadżet ląduje w koszu, a wraz z nim nasze szanse na utrzymanie klienta. Dlatego zdecydowanie lepiej zainwestować w produkty wysokiej jakości i poczekać na zwrot tej inwestycji, niż oszczędzać i przez zakup słabych gadżetów stracić prestiż w branży.
Gadżety firmowe to jeden z najpopularniejszych sposób dbania o wizerunek marki na rynku. Szeroki wybór usług związanych z ich wytwarzaniem oferuje firma Powerbanki24.pl, zajmująca się sprzedażą wysokiej jakości powerbanków oraz wykonywaniem nadruków na koszulki, kubki i wiele innych.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.