Artykuł sponsorowany

Jak zapewnić sobie rzetelne usługi kurierskie przy prowadzeniu sklepu online?

Jak zapewnić sobie rzetelne usługi kurierskie przy prowadzeniu sklepu online?
Z raportu Bisnode dotyczącego branży e-commerce w Polsce, który opublikowano 23 stycznia 2017 roku, wynika, że wartość tego rynku wynosi 36-40 mld zł. Rok rocznie powstaje od 6 do 8 tys. nowych sklepów internetowych. Łącznie w naszym kraju działa ponad 20 tys. sklepów online, które na co dzień przesyłają sprzedane produkty do nabywców. Dla klientów biznesowych liczy się wygoda wysyłki i rzetelne usługi kurierskie, realizowane terminowo. Zapewnia je między innymi DHL Parcel.

Bez podpisywania umowy

Klient biznesowy nie musi zawierać umowy z DHL Parcel, aby korzystać z usług tej firmy i zamawiać przewozy kurierskie. Przesyłki w DHL Parcel bez umowy i deklaracji miesięcznego obrotu można wysyłać w ramach pakietów gotówkowych. Jest to dobre rozwiązanie zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i firm, które wysyłają przesyłki ad hoc. Faktura za usługi jest wystawiana od razu po opłaceniu przesyłki na stronie https://dhl24.com.pl/. Do wyboru mają cztery pakiety, różniące się między sobą przede wszystkim wagą przesyłki oraz terminem dostawy. Dla niewielkich przesyłek przeznaczone są dwa:
  • Super Lekki,
  •  Lekki.
Pierwszy obejmuje przesyłki o wadze do 1 kg, które umieszczane są w kopercie lub foliopaku firmowym DHL. Należy przy tym zadbać, aby paczka była nieduża, ponieważ suma jej najdłuższego i najkrótszego boku nie może przekroczyć 35 cm. Za przesyłkę w pakiecie Super Lekkim klient płaci już od 16,90 zł brutto. W pakiecie Lekkim można wysłać znacznie większe przesyłki, gdzie waga wynosi do 10 kg. Przesyłka może być pakowana w dowolny sposób, o ile suma boków najdłuższego i najkrótszego nie przekracza 75 cm. Kosztuje od 19,90 zł brutto. Ciężkie paczki o wadze do 31,5 kg można przesyłać kurierem DHL Parcel w pakiecie Ciężkim lub Terminowym. Mogą być nadane wygodnie w punktach DHL Parcelshop, ale wtedy ich waga nie powinna przekraczać 25 kg, a wymiary: 140 x 60 x 60 cm. Pakiet Ciężki można zamówić już od 29,90 zł brutto, zaś terminowy od 39,90 zł brutto. Zaletą Pakietu Terminowego jest możliwość wyboru jednej z opcji terminowego doręczenia paczki:
  • do godziny 12:00 następnego dnia roboczego,
  • w godzinach 18:00-22:00,
  • doręczenie/nadanie w sobotę.

Atrakcyjna oferta z umową z DHL Parcel

W sytuacji, gdy przedsiębiorca rozwija działalność, np. sklep internetowy, warto rozważyć podpisanie umowy z DHL Parcel. Zyskuje m.in. opcję płatności za przesyłki przelewem oraz indywidualne stawki, wynikające z zadeklarowanej miesięcznej ilości nadawanych przesyłek.. Klient biznesowy może w ramach umowy z DHL Parcel wysyłać przesyłki:
  • krajowe - od 10 miesięcznie,
  •  międzynarodowe do Europy.
W celu zawiązania umowy z DHL Parcel, klient biznesowy powinien wypełnić formularz elektroniczny, dostępny na stronie www.dhlparcel.pl, wpisując w nim swoje dane personalne, nazwę firmy, e-mail, numer telefonu, adres, szacunkową liczbę przesyłek. Na tej podstawie DHL Parcel przygotuje dedykowaną ofertę.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.