Z raportu Bisnode dotyczącego branży e-commerce w Polsce, który opublikowano 23 stycznia 2017 roku, wynika, że wartość tego rynku wynosi 36-40 mld zł. Rok rocznie powstaje od 6 do 8 tys. nowych sklepów internetowych. Łącznie w naszym kraju działa ponad 20 tys. sklepów online, które na co dzień przesyłają sprzedane produkty do nabywców. Dla klientów biznesowych liczy się wygoda wysyłki i rzetelne usługi kurierskie, realizowane terminowo. Zapewnia je między innymi DHL Parcel.
Bez podpisywania umowy
Klient biznesowy nie musi zawierać umowy z DHL Parcel, aby korzystać z usług tej firmy i zamawiać
przewozy kurierskie. Przesyłki w DHL Parcel bez umowy i deklaracji miesięcznego obrotu można wysyłać w ramach pakietów gotówkowych. Jest to dobre rozwiązanie zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i firm, które wysyłają przesyłki ad hoc. Faktura za usługi jest wystawiana od razu po opłaceniu przesyłki na stronie
https://dhl24.com.pl/. Do wyboru mają cztery pakiety, różniące się między sobą przede wszystkim wagą przesyłki oraz terminem dostawy. Dla niewielkich przesyłek przeznaczone są dwa:
Pierwszy obejmuje przesyłki o wadze do 1 kg, które umieszczane są w kopercie lub foliopaku firmowym DHL. Należy przy tym zadbać, aby paczka była nieduża, ponieważ suma jej najdłuższego i najkrótszego boku nie może przekroczyć 35 cm. Za przesyłkę w pakiecie Super Lekkim klient płaci już od 16,90 zł brutto. W pakiecie Lekkim można wysłać znacznie większe przesyłki, gdzie waga wynosi do 10 kg. Przesyłka może być pakowana w dowolny sposób, o ile suma boków najdłuższego i najkrótszego nie przekracza 75 cm. Kosztuje od 19,90 zł brutto. Ciężkie paczki o wadze do 31,5 kg można przesyłać kurierem DHL Parcel w pakiecie Ciężkim lub Terminowym. Mogą być nadane wygodnie w punktach DHL Parcelshop, ale wtedy ich waga nie powinna przekraczać 25 kg, a wymiary: 140 x 60 x 60 cm. Pakiet Ciężki można zamówić już od 29,90 zł brutto, zaś terminowy od 39,90 zł brutto. Zaletą Pakietu Terminowego jest możliwość wyboru jednej z opcji terminowego doręczenia paczki:
- do godziny 12:00 następnego dnia roboczego,
- w godzinach 18:00-22:00,
- doręczenie/nadanie w sobotę.
Atrakcyjna oferta z umową z DHL Parcel
W sytuacji, gdy przedsiębiorca rozwija działalność, np. sklep internetowy, warto rozważyć podpisanie umowy z DHL Parcel. Zyskuje m.in. opcję płatności za przesyłki przelewem oraz indywidualne stawki, wynikające z zadeklarowanej miesięcznej ilości nadawanych przesyłek.. Klient biznesowy może w ramach umowy z DHL Parcel wysyłać przesyłki:
- krajowe - od 10 miesięcznie,
- międzynarodowe do Europy.
W celu zawiązania umowy z DHL Parcel, klient biznesowy powinien wypełnić formularz elektroniczny, dostępny na stronie
www.dhlparcel.pl, wpisując w nim swoje dane personalne, nazwę firmy, e-mail, numer telefonu, adres, szacunkową liczbę przesyłek. Na tej podstawie DHL Parcel przygotuje dedykowaną ofertę.