Artykuł sponsorowany

Jak przygotować e-sklep do sprzedaży za granicą?

Jak przygotować e-sklep do sprzedaży za granicą?
Poszerzenie działalności sklepu internetowego poza granice kraju to bardzo dobry pomysł. Według statystyk polskie e-sklepy cieszą się dużym zainteresowaniem wśród obcokrajowców. To bardzo silny trend, a cały proces ułatwiają unijne standardy. Oto kilka najważniejszych kroków, które pomogą wypromować działalność na innych rynkach wirtualnych. Jedną z najistotniejszych kwestii jest posiadanie odpowiednich narzędzi, które pozwolą na promowanie swojej oferty i realizowanie zamówień od zagranicznych klientów. Niezbędna będzie współpraca z firmą, która zapewni wysyłkę zamówień w stosunkowo dobrej cenie i krótkim czasie oczekiwania. Nie ma wątpliwości, że to właśnie czas realizacji zamówienia i koszty dostarczenia towaru mają ogromny wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych. Istotne są również dostępne metody płatności, spośród których najczęściej wykorzystywane to: karta kredytowa i popularne systemy płatności online (najczęściej PayPal). Pamiętajmy o umieszczeniu uniwersalnego certyfikatu, który poinformuje klienta o bezpieczeństwie zakupów online. Dobrą praktyką jest dodanie funkcji ustawiającej ceny produktów w walucie, która obowiązuje w danym kraju. Kolejnym istotnym krokiem jest zapewnienie dostępności różnych wersji językowych strony. W tym celu warto zadbać o jak najlepsze jakościowo  tłumaczenie. Angielski to najpopularniejszy język na świecie, dlatego w większości przypadków będzie zupełnie wystarczający. Wprowadzając anglojęzyczną wersję e-sklepu, nie warto zdawać się na łaskę internetowego translatora Google. W końcu strona internetowa to wizytówka naszej firmy, a jej rolą jest przyciągnięcie uwagi klienta i przekazanie wszystkich najważniejszych informacji w jak najbardziej atrakcyjny sposób.

Witryna jako wizytówka Twojego sklepu

Dlatego znacznie lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług doświadczonego biura tłumaczeń, które wykona dla nas doskonały jakościowo przekład w krótkim czasie i w dobrej cenie. Wśród polskich biur prym wiodą szczególnie te, które przyjmują i realizują zlecenia całkowicie online. Dzięki temu uzyskanie wysokiej jakości tekstu zajmuje znacznie mniej czasu, a my mamy pewność, że wszystko zostanie wykonywane przez wyspecjalizowanych tłumaczy. Przykładem miejsca, w którym możesz zamówić ekspresowy, dobrze wykonany przekład, jest strona turbotlumaczenia.pl. Współpraca z wieloma doświadczonymi i wykształconymi tłumaczami oraz native speakerami sprawia, że w bardzo krótkim czasie możemy uzyskać tam profesjonalnie wykonaną i naturalnie brzmiącą treść na swoją stronę. Pamiętaj, że im lepiej wykonana witryna, tym większe szanse, że zyskasz zainteresowanie ze strony odbiorcy. Ostatnim elementem, który trzeba wziąć pod uwagę, promując sklep internetowy w innych krajach, jest sprzedaż wielokanałowa. Warto zintegrować swoją firmę z dużymi portalami aukcyjnymi, takimi jak e-Bay czy Amazon Marketplace, oraz zagranicznymi porównywarkami cen. W ten sposób zdecydowanie szybciej dotrzemy ze swoją ofertą do potencjalnych klientów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.