Artykuł sponsorowany

Jak poszerzyć ofertę gabinetu kosmetycznego?

Jak poszerzyć ofertę gabinetu kosmetycznego?

Oferta nowoczesnych gabinetów kosmetycznych stale się poszerza. Wynika to oczywiście z rozwoju branży kosmetycznej, który umożliwia odkrywanie nowych metod pracy, ale też z potrzeb rynku, a dokładnie klientów korzystających z usług profesjonalnych kosmetyczek. W tym artykule opowiemy o tym, jak poszerzyć ofertę gabinetu kosmetycznego, by go unowocześnić, a jednocześnie zwiększyć grono odbiorców swoich usług.

Szkolenia dla kosmetyczek sposobem na podniesienie kompetencji i kwalifikacji kadry gabinetów kosmetycznych

Niewątpliwie najprostszą i jednocześnie najlepszą drogą do wzbogacenia oferty gabinetu kosmetycznego jest udział zatrudnionych w nim pracowników w specjalnych szkoleniach poświęconych określonej tematyce, na przykład stylizacji rzęs czy paznokci – w zależności od potrzeb danego gabinetu. Przedsiębiorstwa takie jak Krakowska Akademia Kosmetyczna organizują liczne szkolenia – skierowane zarówno do osób początkujących, jak i zaawansowanych.

W zależności od programu danego szkolenia, w trakcie spotkań poruszane są na przykład następujące tematy: wskazania i przeciwwskazania do wykonywania stylizacji, przedłużanie naturalnej płytki na szablonie oraz aplikacja lakieru na paznokieć. Wzięcie udziału w kursie i jego pozytywne ukończenie gwarantuje jego uczestnikom otrzymanie specjalnego certyfikatu potwierdzającego przeszkolenie w danym zakresie, na przykład w zakresie manicure kombinowanego. W ten sposób gabinet kosmetyczny, którego pracownik uzyskał taki dokument, ma otwartą drogę do tego, by poszerzyć zakres świadczonych przez siebie usług.

Jakie umiejętności można zdobyć podczas szkoleń dla przedstawicieli gabinetów kosmetycznych?

Jak już wspomnieliśmy, zakres wiedzy i umiejętności przekazywanych kursantom jest bezpośrednio uzależniony od tematyki, której poświęcono dane szkolenie. Na przykład podczas szkoleń manicure kombinowanego w Krakowie, w wymienionej wcześniej Krakowskiej Akademii Kosmetycznej uczestnicy zajęć dowiadują się, jak aplikować lakier, jak go wzmocnić i w jaki sposób perfekcyjnie opracować skórki i płytkę paznokcia za pomocą odpowiednio dobranych frezów.

Nie jest to jednak jedyne szkolenie, w którym mogą wziąć udział osoby chcące poszerzyć ofertę swojego gabinetu kosmetycznego, a także ich pracownicy. Do popularnych szkoleń należą również kursy przedłużania rzęs oraz szkolenia poświęcone technice wykonywania manicure hybrydowego lub żelowego. Warte uwagi są również takie szkolenia, które uczą wykonywania depilacji, liftingu rzęs, makijażu permanentnego czy stylizacji brwi.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.