Artykuł sponsorowany

Jak efektywnie zarządzać flotą telekomunikacyjną?

Jak efektywnie zarządzać flotą telekomunikacyjną?

Technologie telekomunikacyjne stały się nieodłącznym elementem obecnego świata biznesu. Przedsiębiorcom zależy na tym, aby komunikacja pomiędzy pracownikami oraz z klientami była szybka i skuteczna, a jednocześnie dążą do tego, aby generowała możliwie najmniejsze koszty. Jak efektywnie zarządzać flotą telekomunikacyjną, a zarazem nie ponosić dużych wydatków?

Outsourcing telekomunikacyjny 

Wielu przedsiębiorców oddelegowuje do zarządzania flotą telekomunikacyjną zatrudnianego przez siebie pracownika lub pracowników. Istnieje jednak skuteczniejszy sposób na zapewnienie wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych w firmie. Jest nim outsourcing telekomunikacyjny, który polega na przekazaniu obowiązków związanych z zarządzaniem flotą telekomunikacyjną zewnętrznemu podmiotowi specjalizującemu się w świadczeniu tego typu usług, takiemu jak firma Moll Telecom Service. Przedsiębiorca wybiera określony pakiet, uiszcza ustaloną kwotę i nie musi martwić się o funkcjonowanie floty.

Korzyści związane z korzystaniem z outsourcingu telekomunikacyjnego 

Outsourcing telekomunikacyjny jest rozwiązaniem charakteryzującym się wieloma zaletami w wielu obszarach działania przedsiębiorstwa. Jeżeli chodzi o kwestie finansowe, które są zazwyczaj najistotniejsze dla usługobiorcy, to koszt współpracy z zewnętrznym podmiotem jest niższy w stosunku do kosztów własnego pracownika lub pracowników. Co więcej, o ile pracownicy chorują, korzystają z urlopów i zmieniają pracę, tak współpraca z zewnętrznym podmiotem gwarantuje ciągłość usług. Usługodawca zapewnia nieograniczony dostęp do historii działań, dzięki czemu usługobiorca jest w stanie w każdym momencie sprawdzić, kiedy zakupiono określoną usługę lub sprzęt, co ułatwia między innymi jego serwisowanie.

Zdecydowanie się na outsourcing telekomunikacyjny pozwala również na optymalizację kosztów telekomunikacyjnych. Zleceniodawca prowadzi bieżącą weryfikację zasobów telekomunikacyjnych – wykorzystywanych i niewykorzystywanych usług oraz sprzętu – dzięki czemu jest w stanie określić, które usługi przynoszą oszczędności, a które generują dodatkowe koszty, jak również które sprzęty znajdują się w użyciu, a które nie. Następnie usługodawca przedstawia usługobiorcy gotowe propozycje, które warto wdrożyć, by uzyskać zauważalne oszczędności. Usługodawca zajmuje się również weryfikacją poprawności faktur względem umów zawartych z operatorami w celu stwierdzenia, czy nie występują w nich nieścisłości, które skutkują wyższymi rachunkami niż przewidywane.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy