Artykuł sponsorowany

Jak efektywnie zarządzać flotą telekomunikacyjną?

Jak efektywnie zarządzać flotą telekomunikacyjną?

Technologie telekomunikacyjne stały się nieodłącznym elementem obecnego świata biznesu. Przedsiębiorcom zależy na tym, aby komunikacja pomiędzy pracownikami oraz z klientami była szybka i skuteczna, a jednocześnie dążą do tego, aby generowała możliwie najmniejsze koszty. Jak efektywnie zarządzać flotą telekomunikacyjną, a zarazem nie ponosić dużych wydatków?

Outsourcing telekomunikacyjny 

Wielu przedsiębiorców oddelegowuje do zarządzania flotą telekomunikacyjną zatrudnianego przez siebie pracownika lub pracowników. Istnieje jednak skuteczniejszy sposób na zapewnienie wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych w firmie. Jest nim outsourcing telekomunikacyjny, który polega na przekazaniu obowiązków związanych z zarządzaniem flotą telekomunikacyjną zewnętrznemu podmiotowi specjalizującemu się w świadczeniu tego typu usług, takiemu jak firma Moll Telecom Service. Przedsiębiorca wybiera określony pakiet, uiszcza ustaloną kwotę i nie musi martwić się o funkcjonowanie floty.

Korzyści związane z korzystaniem z outsourcingu telekomunikacyjnego 

Outsourcing telekomunikacyjny jest rozwiązaniem charakteryzującym się wieloma zaletami w wielu obszarach działania przedsiębiorstwa. Jeżeli chodzi o kwestie finansowe, które są zazwyczaj najistotniejsze dla usługobiorcy, to koszt współpracy z zewnętrznym podmiotem jest niższy w stosunku do kosztów własnego pracownika lub pracowników. Co więcej, o ile pracownicy chorują, korzystają z urlopów i zmieniają pracę, tak współpraca z zewnętrznym podmiotem gwarantuje ciągłość usług. Usługodawca zapewnia nieograniczony dostęp do historii działań, dzięki czemu usługobiorca jest w stanie w każdym momencie sprawdzić, kiedy zakupiono określoną usługę lub sprzęt, co ułatwia między innymi jego serwisowanie.

Zdecydowanie się na outsourcing telekomunikacyjny pozwala również na optymalizację kosztów telekomunikacyjnych. Zleceniodawca prowadzi bieżącą weryfikację zasobów telekomunikacyjnych – wykorzystywanych i niewykorzystywanych usług oraz sprzętu – dzięki czemu jest w stanie określić, które usługi przynoszą oszczędności, a które generują dodatkowe koszty, jak również które sprzęty znajdują się w użyciu, a które nie. Następnie usługodawca przedstawia usługobiorcy gotowe propozycje, które warto wdrożyć, by uzyskać zauważalne oszczędności. Usługodawca zajmuje się również weryfikacją poprawności faktur względem umów zawartych z operatorami w celu stwierdzenia, czy nie występują w nich nieścisłości, które skutkują wyższymi rachunkami niż przewidywane.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.