Hotele jako przestrzeń eventowa
Każdy, kto kiedykolwiek organizował duży event wie, z jakim nawałem obowiązków się to wiąże. Jednym z najważniejszych aspektów podczas planowania takiego wydarzenia jest to, w jakim miejscu się ono odbędzie. Niezależnie od tego, czy będzie to spotkanie integracyjne, mecz, czy występ znanego artysty, przestrzeń musi być odpowiednio duża, a każdy jej obszar zorganizowany w jak najbardziej dokładny sposób. Wiele hoteli ma swej ofercie właśnie przestrzeń eventową. Podpowiadamy więc, jak odpowiednio ją wybrać.
Jakie eventy można zorganizować na terenie hotelu?
Najbardziej popularnym przykładem takiego wydarzenia są spotkania integracyjne pracowników firmy. Wielu hotelarzy proponuje, na przykład imprezy biesiadne przy ognisku, które doskonale zjednoczą wszystkie zebrane osoby. Hotele, oprócz udostępnienia przestrzeni, bardzo często proponuje także nocleg lub wyżywienie dla gości w przystępnej cenie. Jest to niezwykle praktyczna opcja w przypadku, gdy uczestnicy eventu przybyli na niego z odległych miejsc Innym przykładem eventu możliwego do organizacji na terenie hotelu są imprezy sportowe. Można wśród nich wyróżnić na przykład mecze piłki nożnej, turnieje golfowe lub tenisowe.
Jak tłumaczą specjaliści z Hotelu Remes: ,,Wiele placówek ma na swoim terenie kilka, a nawet kilkanaście boisk różnego przeznaczenia. Dzięki temu możliwa jest organizacja dużych zawodów sportowych lub też kilku mniejszych imprez jednocześnie’’. Warto wspomnieć też o tym, że przestrzeń eventowa nie musi być wykorzystywana tylko i wyłącznie do organizacji dużych imprez. Bardzo często hotele proponują wynajęcie określonego obszaru dla celów indywidualnych, takich jak grupowy paintball, czy trening strzelania do celu.
Czym kierować się podczas wyboru hotelu z przestrzenią eventową?
Jedną z ważniejszych kwestii w organizacji eventu jest zaplecze techniczne przestrzeni. Jeżeli organizujemy imprezę sportową, musimy upewnić się, czy hotel dysponuje niezbędnym sprzętem, takim jak chociażby bramki piłkarskie czy siatki. Sprawdźmy też teren, na którym będzie odbywać się event. Najlepsza będzie nawierzchnia pokryta trawą, która odznacza się wysokim poziomem miękkości i amortyzacją ewentualnych upadków. Aby jakakolwiek, duża impreza mogła się odbyć, niezbędne jest jej zabezpieczenie przez odpowiednie służby. Chodzi tu o ratowników medycznych oraz funkcjonariuszy policji. Wszystkie wejścia na teren eventu oraz cała przestrzeń powinny być też kontrolowane przez wykwalifikowanych pracowników ochrony. Najczęściej hotele współpracują z takimi służbami, więc klient nie musi o nic się martwić.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana