Artykuł sponsorowany

Czym jest karta lojalnościowa TchiboCard?

Czym jest karta lojalnościowa TchiboCard?

Karty lojalnościowe cieszą się wśród Polaków niesłabnącą popularnością. Oferuje je swoim stałym klientom coraz więcej sklepów – także Tchibo. Dowiedz się, co daje uczestnictwo w programie lojalnościowym i dlaczego warto zostać klubowiczem Tchibo.

Czym są karty lojalnościowe i dlaczego firmy je oferują?

Karty lojalnościowe, lub inaczej karty stałego klienta, oferuje bardzo wiele firm – zarówno tych dużych, jak i lokalnych. Do najpopularniejszych należą te wydawane przez super- i hipermarkety, stacje benzynowe, sieci odzieżowe czy drogerie. Są one obecne w praktycznie każdej kategorii handlowej, dzięki czemu niemal każdy klient może zostać właścicielem takiej karty.

Otrzymanie karty lojalnościowej jest równoznaczne z przystąpieniem do programu lojalnościowego. Dla firm jest on skutecznym działaniem marketingowym, które służy do budowania długotrwałych relacji z klientami. Sprzedawcy w różny sposób nagradzają ich w zależności od wielkości i częstotliwości zakupów, a karta lojalnościowa pomaga zwiększyć sprzedaż, oszczędzić na innych formach promocji i zbudować pozytywny wizerunek marki.

Pozwala także z jednej strony dotrzeć z przekazem do potencjalnie zainteresowanych ofertą klientów i tych robiących regularne zakupy, a z drugiej strony umożliwia zbieranie i analizowanie informacji o ich aktywności. Uczestnictwo w programie lojalnościowym wiąże się bowiem najczęściej z koniecznością podania danych osobowych – choćby kontaktowych i adresowych. Firma może je wykorzystać do komunikowania swojej oferty i promocji, a także do tego, by dowiedzieć się więcej na temat zachowania klientów.

Jakie są zalety posiadania karty lojalnościowej?

Badanie „Przyszłość Zakupów 2030”, zrealizowane przez Comarch i Kantar TNS w 2017 roku pokazuje, że aż 70% Polaków bierze lub brało udział w jakimś programie lojalnościowym. Dlaczego tak lubimy karty lojalnościowe? Przynoszą nam one wymierne korzyści i pozwalają oszczędzać, a będą one tym bardziej opłacalne, im częściej kupujemy produkty danej firmy. Warto więc dołączyć do klubu lojalnościowego w sklepie, którego jesteśmy regularnym klientem i którego produkty lubimy.

Jednym z najczęstszych benefitów dla uczestników klubów lojalnościowych jest stały rabat na cały lub wybrany asortyment. Równie często klubowicze dokonując zakupów zbierają punkty, które mogą potem wymieniać na zniżki na dowolne lub konkretne produkty. Innymi korzyściami z posiadania karty lojalnościowej są także:

  • Specjalne promocje skierowane wyłącznie do członków programu i niedostępne dla pozostałych klientów;
  • Jednorazowy rabat na pierwsze zakupy;
  • Priorytet w dostępie do konkretnych usług czy produktów;
  • Darmową dostawę zakupów do domu;
  • Dodatkowe upominki gratis;
  • Prezenty i niespodzianki urodzinowe.

Czasem przystąpienie do programu lojalnościowego wymaga dokonania zakupów za określoną kwotę. Często jednak wystarczy podanie wymaganych danych, takich jak imię, nazwisko i adres email oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie ich.

Warto także wiedzieć jak odróżnić karty lojalnościowe od niekiedy podobnie wyglądających kart podarunkowych – czyli przedpłaconych rachunków, którymi można zapłacić za zakupy do wysokości zgromadzonych na nich środków.

TchiboCard – przykład karty lojalnościowej Tchibo

Przykładem firmy, która posiada atrakcyjny, dostępny dla wszystkich program lojalnościowy jest Tchibo. Każdy, kto do niego przystąpi, otrzyma kartę TchiboCard, a jej posiadacze odczują korzyści już od pierwszych zakupów (szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: https://www.tchibo.pl/-c400016965.html).

Jakie benefity daje uczestnictwo w Klubie TchiboCard?

  • Darmową dostawę zamówień ze sklepu internetowego bez względu na kwotę zamówienia;
  • Możliwość zbierania punktów lojalnościowych tzw. Ziaren - za każdą wydaną złotówkę uczestnik programu lojalnościowego dostaje 1 Ziarno, a zebrane Ziarna może następnie wymienić na zniżki na dowolne produkty;
  • Specjalne sezonowe kupony zniżkowe i oferty na szybsze zbieranie punktów lojalnościowych;
  • Promocyjne ceny TchiboCard - co tydzień kilka produktów z najnowszych kolekcji można kupić w niższych cenach;
  • Urodzinową niespodziankę do wykorzystania zarówno w sklepach stacjonarnych Tchibo, jak i na tchibo.pl;
  • Możliwość zbierania pieczątek na CoffeeCard za każdą kawę z baru kawowego, a po uzbieraniu 10 pieczątek – 11 kawa jest gratis;
  • 10 razy więcej punktów lojalnościowych dla wszystkich posiadaczy ekspresu Esperto, które uczestnik programu lojalnościowego zyska przy każdym zakupie kawy oraz akcesoriów kawowych;
  • Wkrótce będą to również dedykowane promocje na kawę, dotychczas znane jako Święto Kawy, które będą dostępne tylko dla uczestników programu lojalnościowego. Do Święta Kawy dołączy także Święto Cafissimo, zatem jest na co czekać!
Tchibo

Klubowicz TchiboCard czerpie więc bardzo dużo korzyści z programu lojalnościowego. Co ważne, rejestracja nie wymaga uprzednich zakupów, a dokonać jej można zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i poprzez stronę internetową tchibo.pl w zaciszu swojego domu. I co istotne można od razu korzystać z benefitów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.