Artykuł sponsorowany

Budowa klimatyzatorów kanałowych

Budowa klimatyzatorów kanałowych
W zamkniętych pomieszczeniach nie zawsze można cieszyć się czystym i świeżym powietrzem. Ten problem rozwiązują klimatyzatory, mające za zadanie i chłodzić, i oczyszczać powietrze. Nadaje mu pożądane właściwości, zapewniając komfortowe warunki życia oraz pracy. Jednym z rodzajów klimatyzatorów są klimatyzatory kanałowe.

Charakterystyka klimatyzatorów kanałowych

Klimatyzatory kanałowe są jednostkami typu split, składającymi się z jednostki zewnętrznej i jednostek wewnętrznych, odprowadzanych z jednostki centralnej. To z niej odchodzą kanały, podstawowy element odróżniający ten rodzaj klimatyzatorów od innych. Dzięki kanałom powietrze może być rozdysponowane do kilku  miejsc. Zaś automatyczne sterowanie urządzeniem pozwala wyciągnąć średnią temperaturę z poszczególnych pomieszczeń i ustawić pożądaną temperaturę nawiewu. Tym samym nie trzeba indywidualnie sterować klimatyzacją. Jest to wygodne i praktyczne rozwiązanie.

Zalety zainstalowania klimatyzacji

Podstawową zaletą klimatyzatorów kanałowych jest dokładne i równomierne rozprowadzanie powietrza – mówi nasz rozmówca z Hurtowni wentylacji Centrowent. Ponadto, to urządzenia bardzo estetyczne – może być umieszczone w podwieszanym suficie. Powietrze przepływa przez kanały wentylacyjne, które są zakończone kratką nawiewną. Klimatyzatory zapewniają i świeże, i czyste powietrze, gwarantując pożądane przez przebywające w pomieszczeniu osoby warunki.

W jaki sposób dobrać moc klimatyzatora?

Zanim dokonamy wyboru odpowiedniego klimatyzatora, musimy się zastanowić, jak duża moc spełni nasze potrzeby. Jeśli chcemy nie tylko chłodzić powietrza, ale również je ogrzewać, konieczna będzie większa moc. Jej dobór jest uzależniony również od wielkości pomieszczenia, liczby osób w nim przebywających, nasłonecznienia i dodatkowych źródeł ciepła. Biorąc pod uwagę niniejsze kwestie, będziemy mogli podjąć właściwe decyzje.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.