Słodki gadżet reklamowy na specjalną okazję

Gadżety reklamowe pozwalają na długo zapaść w pamięć klienta i wywołać u niego miłe skojarzenia z naszą firmą. Powinny być dobierane do branży, sytuacji i osoby obdarowywanej. Wyjątkowym rodzajem gadżetów reklamowych są słodycze. Gdzie sprawdzają się one najlepiej i jakie słodkości są najczęściej wykorzystywane w działaniach marketingowych? Jakie korzyści przynoszą?

Gdzie najlepiej sprawdzają się słodkie gadżety reklamowe?

Jak wspomnieliśmy, gadżety reklamowe warto dobierać do sytuacji. Dotyczy to także słodyczy. Zanim jednak zaprezentujemy przykładowe okoliczności, w których reklamowe pyszności się sprawdzą, specjalista z firmy Videodruk powie, jakie ich typy są najpopularniejsze:

– Wśród słodkich gadżetów reklamowych dominują cukierki, a w szczególności krówki. Droższym wariantem są pojedynczo pakowane czekoladki firmowe. Można spotkać także lizaki, batony, żelki, gumy do żucia, pastylki, drażetki i kruche ciastka. Nośnikiem reklamy staje się opakowanie. Jest ono personalizowane dla poszczególnych firm zamawiających gadżety. Często słodycze reklamowe mają fantazyjne opakowania, np. w kształtach nawiązujących do  branży, w jakiej działa firma.

Słodycze reklamowe są często wykorzystywane podczas targów, konferencji i innych imprez branżowych. Spotyka się to z zadowoleniem uczestników – każdego cieszy drobna słodka przekąska. Słodkie gadżety mogą też zagościć na stałe w siedzibie przedsiębiorstwa albo sklepie firmowym. Takie miejsce, w którym można otrzymać smaczny upominek, z pewnością zostanie dobrze zapamiętane. Cukierek czy lizak może też stać się miłym gratisem w paczce do klienta, a dla naszej firmy czymś, co odróżnia ją spośród innych.

Zalety słodkich gadżetów reklamowych

Słodycze reklamowe mają mnóstwo zalet. Po pierwsze – wzbudzają przyjemne emocje w osobach obdarowanych. Nasza pamięć opiera się w dużej mierze na emocjach. Właśnie ten mechanizm jest uruchamiany, gdy jako gadżet reklamowy wykorzystujemy słodycze. Dzięki temu nazwa firmy nie tylko zapadnie w pamięć, ale też będzie wzbudzała pozytywne emocje.

Kolejną zaletą słodkich gadżetów reklamowych jest ich niewysoka cena. Przykładowo: za 200 zł otrzymujemy 5 kg krówek. To aż 360 cukierków, a każdy z nich może trafić w ręce innej osoby. Oznacza to, że koszt dotarcia do jednego klienta wynosi 55 groszy

Zaletami słodyczy reklamowych są też ich niewielkie rozmiary i podzielność. Łatwo zabrać je ze sobą na targi na drugi koniec kraju albo rozdysponować między siedzibami, a przede wszystkim: obdzielić wszystkich chętnych!

Materiał partnera