Artykuł sponsorowany

Słodki gadżet reklamowy na specjalną okazję

Słodki gadżet reklamowy na specjalną okazję
Gadżety reklamowe pozwalają na długo zapaść w pamięć klienta i wywołać u niego miłe skojarzenia z naszą firmą. Powinny być dobierane do branży, sytuacji i osoby obdarowywanej. Wyjątkowym rodzajem gadżetów reklamowych są słodycze. Gdzie sprawdzają się one najlepiej i jakie słodkości są najczęściej wykorzystywane w działaniach marketingowych? Jakie korzyści przynoszą?

Gdzie najlepiej sprawdzają się słodkie gadżety reklamowe?

Jak wspomnieliśmy, gadżety reklamowe warto dobierać do sytuacji. Dotyczy to także słodyczy. Zanim jednak zaprezentujemy przykładowe okoliczności, w których reklamowe pyszności się sprawdzą, specjalista z firmy Videodruk powie, jakie ich typy są najpopularniejsze:
– Wśród słodkich gadżetów reklamowych dominują cukierki, a w szczególności krówki. Droższym wariantem są pojedynczo pakowane czekoladki firmowe. Można spotkać także lizaki, batony, żelki, gumy do żucia, pastylki, drażetki i kruche ciastka. Nośnikiem reklamy staje się opakowanie. Jest ono personalizowane dla poszczególnych firm zamawiających gadżety. Często słodycze reklamowe mają fantazyjne opakowania, np. w kształtach nawiązujących do  branży, w jakiej działa firma.
Słodycze reklamowe są często wykorzystywane podczas targów, konferencji i innych imprez branżowych. Spotyka się to z zadowoleniem uczestników – każdego cieszy drobna słodka przekąska. Słodkie gadżety mogą też zagościć na stałe w siedzibie przedsiębiorstwa albo sklepie firmowym. Takie miejsce, w którym można otrzymać smaczny upominek, z pewnością zostanie dobrze zapamiętane. Cukierek czy lizak może też stać się miłym gratisem w paczce do klienta, a dla naszej firmy czymś, co odróżnia ją spośród innych.

Zalety słodkich gadżetów reklamowych

Słodycze reklamowe mają mnóstwo zalet. Po pierwsze – wzbudzają przyjemne emocje w osobach obdarowanych. Nasza pamięć opiera się w dużej mierze na emocjach. Właśnie ten mechanizm jest uruchamiany, gdy jako gadżet reklamowy wykorzystujemy słodycze. Dzięki temu nazwa firmy nie tylko zapadnie w pamięć, ale też będzie wzbudzała pozytywne emocje. Kolejną zaletą słodkich gadżetów reklamowych jest ich niewysoka cena. Przykładowo: za 200 zł otrzymujemy 5 kg krówek. To aż 360 cukierków, a każdy z nich może trafić w ręce innej osoby. Oznacza to, że koszt dotarcia do jednego klienta wynosi 55 groszy Zaletami słodyczy reklamowych są też ich niewielkie rozmiary i podzielność. Łatwo zabrać je ze sobą na targi na drugi koniec kraju albo rozdysponować między siedzibami, a przede wszystkim: obdzielić wszystkich chętnych!

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.