Artykuł sponsorowany

Rodzaje szkoleń dla działów zakupów

Rodzaje szkoleń dla działów zakupów
Efektywne zarządzanie zakupami to główny czynnik wpływający na wysokość oszczędności firmy. O tym, w jaki sposób negocjować z dostawcami, jak generować oszczędności i jak zarządzać firmowymi zapasami, możemy dowiedzieć się ze specjalistycznych szkoleń przeznaczonych dla działów zakupów. Oto kilka z nich:

Skuteczne negocjacje zakupowe

-Uczestnicy tego szkolenia dowiedzą się między innymi jak krok po kroku wyglądają negocjacje zakupowe, jakie wyróżniamy taktyki kupieckie i jak budować pozytywne relacje z dostawcą – mówi przedstawiciel firmy Vademecum, specjalizującej się w prowadzeniu szkoleń dla firm.

Strategie generowania oszczędności w zakupach biznesowych

Program szkolenia obejmuje między innymi pogłębienie wiedzy uczestników na temat źródeł oszczędności w przedsiębiorstwach, przedstawienie zagadnień związanych z elastycznym łańcuchem dostaw, umową zakupową i jej warunkami oraz omówienie kryteriów wyboru i oceny dostawców.

Metody wyboru i oceny dostawców

To szkolenie skupia się tym, w jaki sposób skutecznie wybierać dostawców usług i towarów. Szkolenie podzielone jest na trzy części:
  • Wybór dostawców w ujęciu strategicznym
  • Wybór dostawców w ujęciu taktycznym
  • Ocena i rozwój dostawcy na poziomie operacyjnym

Zarządzanie działem zakupów

Szkolenie to przeznaczone jest dla szefów działów zakupów. Otwiera je objaśnienie roli działu zakupów w całej firmie, ponadto pojawią się w nim takie zagadnienia jak: cele i rozwój kupców, współdziałanie z innymi działami w firmie oraz narzędzia planowania dedykowane szefom działów zakupów.

Zarządzanie zapasami

Uczestnicy tego szkolenia dowiedzą się między innymi czym są zapasy, w jaki sposób powstają i jakie koszty generują, jakie decyzje logistyczne mogą wpływać na ich poziom. Część szkolenia poświęcona zostanie również tematyce kontroli poziomu zapasów.

Zarządzanie projektem zakupowym

To szkolenie stworzone zostało z myślą o kierownikach działów zakupów a także kupców zarządzających projektami zakupowymi. W toku szkolenia przybliżone zostaną zagadnienia projektu zakupowego, krok po kroku omówiony będzie proces realizacji projektu od inicjacji do zamknięcia, a planowanie harmonogramu projektu.

Dokumenty w zakupach biznesowych

Uczestnicy tego szkolenia dowiedzą się, jak wyglądają dokumenty w nowoczesnym dziale zakupów firmy. W programie szkolenia znajdują się takie zagadnienia jak plan zakupów, polityka zakupowa, zapotrzebowania i wnioski zakupowe, zapytania ofertowe czy uzasadnienie wyboru dostawcy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.