naszywki

Naszywki na odzież jako skuteczna forma reklamy

Naszywki na ubrania i plecaki już dawno przestały być zwykłym elementem ozdobnym. Dziś to nie tylko ciekawy ornament, ale też bardzo interesujące narzędzie… reklamy. Pomysłowo dobrana naszywka niesie ze sobą wielką siłę oddziaływania – pozwala na sprytne przemycenie prostej treści marketingowej, a nawet wykreowanie całej marki!

Sekret tkwi w prostocie

Jedna prosta naszywka potrafi odmienić wygląd rzeczy i nadać jej w pełni unikalny charakter. Współczesne zdobycze technologiczne pozwalają na stworzenie naszywki dosłownie skrojonej do potrzeb i oczekiwań – według indywidualnego pomysłu i projektu graficznego. Może być to na przykład logo firmy, dyskretne oznaczenie konkretnej usługi bądź produktu. Kolorowe realizacje tworzone techniką mikrowtrysku z litym PCV, tkaniną czy włókniną, projekty fluorescencyjne (jaskrawe) oraz fotoluminescencyjne (świecące w ciemności) stanowią designerskie novum, które skutecznie wyróżnia dany przedmiot na tle tłumu. Stąd tylko krok do zwrócenia uwagi szerokiej rzeszy odbiorców, potencjalnie zainteresowanych naszą ofertą. Czy można sobie zażyczyć lepszej reklamy? Na pewno nie za tak niską cenę.

Gdzie zamieścić naszywkę?

Naszywki da się umieszczać z powodzeniem na odzieży – na przykład na stroju służbowym, a także na ubiorze codziennego użytku (kurtkach, koszulkach, spodenkach, czapkach itd.). Zastosowanie metody sitodruku pozwala uwiecznić naszywkę na elementach skóropodobnych, foliach i innych nietypowych materiałach. Oczywiście liczy się miejsce ekspozycji, ale też zasięg oddziaływania. Na szczęście, producenci naszywek oferują atrakcyjne warunki współpracy przy realizacji zleceń masowych – za wzór służy renomowana firma Imar S.C. ze Złotoryi. Utrwalenie naszywki z pomysłowym designem może przynieść ogromną korzyść długoterminową, a nawet wykreować nowy znak towarowy, który zbuduje sukces marketingowy marki i znajdzie przełożenie na realne zyski z prowadzonej działalności.

Naszywka i co dalej?

Sekret tkwi w prostocie, choć każdy detal może uczynić ogromną różnicę! Dlaczego ograniczać się do naszywek na odzież? Możliwości kreatywnego oddziaływania są przecież o wiele szersze. Jeśli dysponujemy odpowiednim pomysłem, dobrymi chęciami i odrobiną pieniędzy, możemy postawić również na szereg innych realizacji – wszywki chorągiewki, breloczki do kluczy czy przywieszki do suwaków. To doskonałe gadżety, które po przekroczeniu firmowych murów zaczynają żyć własnym życiem. Zdecyduj się na nietypowe rozwiązania i sprawdź, jak wiele możesz dzięki nim zyskać. Na pewno tego nie pożałujesz.

Materiał partnera