Najważniejsze zalety systemu Salesforce. Sprawdź, co może zyskać Twoja firma!

Salesforce to popularny, chmurowy system CRM, wyposażony w liczne, zaawansowane funkcje, w tym analityczne. O jego skuteczności świadczą wyniki przedsiębiorstw, które zdecydowały się na jego wdrożenie. Co może zyskać firma po zaimplementowaniu systemu CRM opartego na Salesforce?

Wyższa sprzedaż

Dla każdego przedsiębiorstwa celem nadrzędnym jest jak najwyższa sprzedaż. Salesforce CRM posiada moduł adresowany do działów sprzedaży. To Salesforce Sales Cloud – doskonałe narzędzie analityczne, pozwalające usprawnić procesy sprzedażowe, skutecznie konwertować leady oraz uzyskiwać szybsze domykanie sprzedaży. Dotychczasowe doświadczenia użytkowników Salesforce wskazują na wzrost efektywności sprzedaży średnio o 44%, szybsze o 38% finalizowanie transakcji i przyspieszenie konwersji leadów o 30%.

Skuteczny marketing

Sprzedaż to także efekt skutecznej reklamy. Kampanie, które nie przekładają się na pozyskiwanie i konwersję leadów, to prosty sposób na „przepalenie” budżetu reklamowego. Salesforce CRM wyposażony jest w nowoczesne narzędzia do tworzenia wielokanałowych kampanii marketingowych B2B i B2C. Narzędzia te pozwalają personalizować działania, integrować je oraz, co bardzo istotne, tworzyć raporty w czasie rzeczywistym i – w razie potrzeby – na bieżąco modyfikować kampanie.
Kampanie prowadzone w ten sposób zwiększają liczbę wizyt na stronie internetowej o 107%, konwersję – o 30%, a zwrot z inwestycji o 23%!

Obsługa klienta na najwyższym poziomie

Aż 68% klientów jest w stanie zrezygnować z usług firmy, jeśli uznają, że o nich nie dba. Tymczasem pozyskanie nowego klienta jest pięciokrotnie droższe niż utrzymanie dotychczasowego. Dlatego system Salesforce proponuje również idealne narzędzia do obsługi klienta. Obejmują one wszystkie najważniejsze kanały kontaktu z klientem, łącznie z mediami społecznościowymi – pozwalają pracownikowi na łatwy dostęp do historii zgłoszeń klienta, a aktualizowana na bieżąco baza wiedzy przyczynia się do znacznie szybszej obsługi. Przekłada się to oczywiście na oszczędność czasu pracowników odpowiedzialnych za serwis. Dane pokazują, że firmy, które wdrożyły CRM Salesforce, rozwiązują problemy klientów prawie o połowę szybciej.

Materiał partnera