Artykuł sponsorowany

Hotel z własnym browarem. Możliwości i zalety

Hotel z własnym browarem. Możliwości i zalety
Czym jest hotel, wszyscy wiemy doskonale, ale mało kto wie, że pierwowzorem dzisiejszego hotelu były powstające w XVIII wieku w Stanach Zjednoczonych salony, które kojarzymy przede wszystkim z filmów. Prawdziwe hotelarstwo zaczęło rozwijać się w Europie w wieku XIX – zaczęto budować hotele z pokojami jedno- i dwuosobowymi. Dziś od hotelu oczekujemy więcej niż komfortu. Przyjrzyjmy się hotelowi z własnym browarem – jego zaletom i możliwościom.

 Hotel z potencjałem w mieście

Eleganckie hotele dla wymagających klientów kojarzą nam się przede wszystkim z obiektami, w których można skorzystać ze strefy wellness i zjeść w eleganckiej restauracji. Słusznie, jednak należy podkreślić, że takie atrakcje interesują przede wszystkim klientów indywidualnych, którzy w hotelu zatrzymują się podczas urlopu. Na takich klientach zależy przede wszystkim właścicielom hoteli w atrakcyjnych dla turystów miejscach – w Polsce wskażemy w pierwszej kolejności Pomorze i nasze piękne góry, dalej Kaszuby i Mazury. Wolimy spędzać czas w miejscach, w których możemy w pełni oderwać się od codzienności, a dla większości z nas codzienność to życie w mieście. Co zatem z hotelami w miastach? Hotelom w miastach, szczególnie tych większych i znanych, zależy oczywiście na klientach indywidualnych, ale przykładają też więcej wagi do pozyskiwania klientów, którzy przyjeżdżają w grupach. Najlepszy przykład to pracownicy firm, którzy przyjeżdżają do danego miasta na imprezę integracyjną, czy konferencję. Dlaczego hotel z własnym browarem bardziej skusi organizatorów firmowego wyjazdu?

 Klienci otwarci na niesztampowe atrakcje

Nowoczesne firmy lubią odchodzić od schematów, a słowo „pomysł” nabrało dziś nowego wymiaru. Lubimy podejmować się innowacyjnych projektów, posługiwać się coraz nowszymi narzędziami i spędzać ciekawie czas.
Hotel z własnym browarem to atrakcyjne miejsce na firmowy wyjazd, ponieważ można w nim sympatycznie spędzić czas, poznać nowe smaki, podyskutować o nich i się rozerwać – mówi nam przedstawiciel Royal Hotel & SPA z Białegostoku.
Degustacja piwa przy pysznych przekąskach to znacznie bardziej atrakcyjne rozwiązanie dla młodego zespołu niż kolacja pod krawatami, podczas której nie wszyscy czują się komfortowo. Hotel z własnym browarem ma więc potencjał, by zachęcić przeróżnych klientów, nie tylko indywidualnych koneserów piwa. Z drugiej strony hotelowy browar chętnie odwiedzą nie tylko osoby przyjezdne, ale i mieszkańcy miasta – a to niewątpliwie dodatkowa zaleta. Nie wszyscy lubimy spędzać czas w głośnych i zatłoczonych klubach. Piwo ze znajomymi w hotelowym browarze to ciekawy sposób na spędzenie wieczoru.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.